הורוסקופ שבועי 31.10.14 – 06.11.14

Aries

מזל טלה
בתחום הקריירה, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להתמקד בסוגיות ופרויקטים לטווח רחוק. אתם חייבים להתבונן על כל מה שקשור לארגון ומימון, מתוך ראייה רחבה. אל תסתכלו רק לטווח הזמן הקרוב מפני שיהיו לכם הזדמנויות להתקדם. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד תחפשו אנשים שביכולתם לעזור באמת.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי הורוסקופ שבועי יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שמבחינת הבריאות אתם צריכים להיות זהירים, כי גופכם די חלש. אם אתם עושים ספורט לא להתאמץ יותר מדי.

Taurusמזל שור
מבחינה מקצועי יש לכם הרגשה יותר טובה, ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי מוטיבציה. בנוסף אתם סוף, סוף, תבינו את טיב מערכות היחסים עם האנשים שעובדים ביחד איתכם. המצב הנפשי משתפר ותשלימו שמה שאתם רואים זה מה שיש.
אהבה: לזוגות הנשואים יהיו חיים יפים מלאי אושר. הלא נשואים כדאי להם, על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית בינתיים כדאי להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת צעד אחורה. זה יעזור להם לשופט טוב יותר את אירועי העבר והעתיד, לא להתחרט על ההחלטות מהירות מדי, או על הגישה לאהבה.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אבל אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Geminiמזל תאומים
במקום העבודה אתם חייבים להיות קצת יותר נועזים, להפעיל את כוח הרצון כדי להוכיח במה אתם באמת מסוגלים לעשות. תעשו כל מה שמאפשר כדי לעמוד בתחרות לפני העמיתים לעבודה. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים מעניקים לכם כל התכונות האלה וזה יהיה רק לטובתכם.
אהבה: תהיה הרמוניה גדולה בחיי הנישואים, בתנאי לא לפתוח דיון על ניהול הכספים. עבור הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית מתחילה תקופה חדשה בחייהם בכלל ובחיי האהבה בפרט. ייתכן שתפקיד מכריע יהיה לפגישה באירוע חברתית או משפחתית.
בריאות: תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות יכולה לגרום לפציעות. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתיזהרו בכל אשר אתם עושים!

Cancerמזל סרטן
השבוע ניתן לרואת את השפעת הכוכבים על תחום הקריירה בדרכים שונות: היחסים עם הבוסים או עמיתים לעבודה משתפרים כל הזמן וייתכן אפילו קידום. עבור עובדים עצמאיים, לפי אסטרולוגיה שבועית  יהיה גידול משמעותי במחזור הכספים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: ניתן להגדיר את מצבכם הכללי במילה אחת עייפות, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית. תנסו לשחרר מתחים על ידי פעילות גופנית או לעסוק בדברים הגורמים לכם הנאה.

Leoמזל אריה
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: מומלץ לפי הורוסקופ שבועי אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות. שימו לב גם למצבי הרוח!

Virgoמזל בתולה
לפי תחזית אסטרולוגית יכולים לחזור למציאות קצת משחקי כוח במקום העבודה. סביר להניח שלא תיתנו את אותה תשואה, במיוחד אם אתם נאלצים לשתף פעולה עם עמיתיכם לעבודה. לקראת סוף השבוע, יש סיכון בקשר להלוואה או שמשהו ישתמש בכספיכם.
אהבה: יש לכם כל הסיבות לשמוח ואתם לא מאפשרים לשום בעיה לקלקל את מצב הרוח הטוב. גם אם עדיין יש דברים שצריכים לסדר אותם במשפחה, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים בצד את הדאגות, לפחות לעת עתה וליהנות מכל ההפתעות הנעימות. לאלה שאין כרגע מערכת יחסים השבוע יהיה מלא מפגשים עם חברים, כך שאין מה לדאוג, אתם לא תהיו לבד.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Libraמזל מאזניים
במקום העבודה שלכם ישנו אדם אשר לא רוצה טובתכם ומפיץ כל מיני שמועות שקריות הנוגעות לכם. בגלל תככים אלה על פי אסטרולוגיה שבועית יהיו לכם בעיות עם הממונים. כל מה שנותר לעשות זה להשתמש באינטונציה שלכם כדי לזהות את האדם לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, מרגישים שכאילו בני זוגכם אינם מתקשרים מספיק טוב. על פי אסטרולוגיה שבועית מאד הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את הצרכים של חיבה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שזה מדובר על ידידות ישנה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של רומנטיקה.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Scorpioמזל עקרב
הורוסקופ שבועי מכריז על תקופה טובה מבחינה מקצועית, עם פרויקטים רבים ומוצלחים. אתם תקבלו קידום או פרס כספי על המאמצים שלכם. מבחינה כספית אתם שואפים להיות יותר שקולים בכל הנוגע לקניות ומול הפיתויים הגדולים. מאמציכם יתוגמלו ובסוף השבוע תקבלו סכום כסף שאתם לא ציפיתם לו.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד. לפי תחזית אסטרולוגית תהיה תקופה חיובית כדי לייצב את חיי האהבה.
בריאות: אתם לא תתמודדו עם בעיות בריאות, אבל חייבים להיות יותר זהירים עם אורח החיים שלכם. הימנעו מלאבד לילות ויש להקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Sagittariusמזל קשת
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: יש לך על טונוס פיזי מעולה והדבר היחיד שמחייב אתכם להיות זהירים במיוחד, לפי הורוסקופ שבועי זה המתח בעבודה. נסו להיות רגועים יותר, אחרת סביר להניח שתיתקלו בבעיות ריכוז..

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי אתם מרכזים את המאמצים דרך מוטיבציה.  לפי תחזית אסטרולוגית יהיו תוצאות טובות ואתם תזכו בהצלחה. תמה התקופה הקשה ועכשיו הגיע הזמן לממש את הפרויקטים ורעיונות שלכם. מומלץ לחפש אנשים שיכולים לעזור לקריירה שלכם.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה, תגרום לכם להרגיש נפלא. אתם מאוזנת היטב גם מבחינת מנטאלית. יהיו אולי רק מעט הפרעות שינה.

Aquariusמזל דלי
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אשר תמשכו את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה, אתם תישארו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך הדברים מסתדרים מעצמם, בסופו של דבר. אל תעשו מזה יותר מדי עניין , אבל גם אל תהיו שעננים.
אהבה: בחייכם יופיע מישהו חדש. התזמון, על פי הורוסקופ שבועי הוא מאוד מתאים בהתחשב שהקשר שבו אתם הייתם מעורבים לא היה טוב כבר זמן מה. עכשיו זה נראה שהקשר החדשה מפצה בדיוק על הדברים שבקשר הקודם לא עבדו. שימו לב לא לקבל החלטות פזיזות.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי אסטרולוגיה שבועית זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Piscesמזל דגים
אתם עובדים הרבה, אבל, על פי הורוסקופ שבועי זה רק מגביר את רצונכם להצליח. אתם אוהבים מה שאתם עושים ורוצים להוכיח שמגיע לכם להיות במקום איפה שאתם נמצאים היום. הכסף שהרווחתם עד כה לא מספיק להוצאות הגדולות שאתם חייבים לעשות, בין אם מדובר על דברים רגילים או בין תשלומים הקשורים ללימודים.
אהבה: הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה מלאת הרמוניה. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי אשר מעניק להם אינטואיציה ויכולת לקבל החלטות אסטרטגיות טובות. הם יהיו יותר פתוחים עם האדם אשר הם אוהבים ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם בחזרה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.