מזל גדי במיטה

Capricorn in the Bedroomישנן מחמאות רבות שניתן לחלק על בני מזל גדי, אך מזל גדי במיטה על פי גלגל המזלות הוא אחד המזלות הכי חסרי ביטחון. על מנת שהוא ירגיש ביטחון במיטה הפרטנר צריך לעודד ולתמוך בו, ולהבין כי לא צפויים לו חיים קלים עד אשר מזל גדי ירגיש בנוח. מזל גדי במיטה הוא מאלה שלוקח להם זמן להיפתח, וחייבים להיות איתם עדינים ומחושבים וללכת באיטיות אך בבטחה.

 

 

Gender Masculineמזל גדי גבר במיטה
מזל גדי גבר במיטה הוא מהמזלות המחושבים ביותר, הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה ומה הוא מחפש – ולכן אם את לא מתאימה לו, הוא פשוט יגיד לך את זה בצורה ברורה ובאופן מידיי. על פי אסטרולוגיה בני מזל גדי גבר במיטה יעדיפו למצוא אהבה אמיתית לפני שהם מתקדמים לשלב הזה, עבורם האופציה של חדר המיטות היא חייבת להיות לאחר מציאת אהבת אמת – הם מאוד מחושבים ולעיתים קשה להם מאוד לזרום או להיות קלילים כאשר זה מגיע לנושא הזה של חיי מין או של פעילות בתוך חדר המיטות.


Gender Feminineמזל גדי נקבה במיטה
הורוסקופ מתאר כי בת מזל גדי היא אשת משפחה, כזאת שמעדיפה לראות את בן הזוג שלה כאב ואיש משפחה למופת – ופחות בתור ביצועיסט בכל הקשור לחיי המיטות. היא מאוד אימהית, ולכן מזל גדי נקבה במיטה היא מאוד חמה ומגוננת. היא תעשה בדיוק מה שתגיד לה, והיא תמיד תרצה לרצות את בן הזוג שלה על מנת שהוא לא ירגיש בשום חוסר. מזל גדי נקבה במיטה תהיה מחוברת מאוד לחיי היומיום שלה, ולכן אם עבר עליה יום קשה אתם חייבים להרגיע אותה לפני שתגיעו לאופציה של המיטה.


עמוד זה נצפה ע"י 10,450 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות