מזל טלה במיטה

Aries in  the Bedroomמזל טלה במיטה יכול להיות דומיננטי במיוחד, הוא מאמין בשיתוף ובצורך שלו לדעת לקראת מה הוא הולך. לפי אסטרולוגיה, בני מזל טלה אוהבים מאוד שמראים להם רגשות, מזל טלה במיטה יהיה טוב רק אם הוא יראה שהפרטנר שלו נהנה ומרגיש בנוח – במידה והוא יראה קמצוץ של ספק הוא מיד ייסגר ויתקשה להיפתח בשנית.

 

Gender Masculineמזל טלה גבר במיטה
לפי הורוסקופ, הגברים בני מזל טלה הם דומיננטיים בחיי היומיום – אך במיטה הם שבויים של הנשים, ובגלל שהם רוצים לרצות אותן הם הולכים אחריהן בעיניים עצומות. מזל טלה גבר במיטה שונה מאוד מהגבר אותו תפגשו בדייטים או בבית, ולכן עליכן להיות מוכנות לגבר פחות דומיננטי וקצת יותר קשוב. מזל טלה גבר במיטה לא מתפתה במהירות, הוא ירצה קודם כל להרגיש אהבה מהאישה לפני שהוא עושה עולה איתה שלב במערכת היחסים. הגברים בני מזל טלה שומרים מאוד על הנשים שלהם, והם מכבדים אותן מאוד.


Gender Feminineמזל טלה נקבה במיטה
הנשים בנות מזל טלה במיטות שונות מאוד מהנשים אותן יצא לכם לפגוש עד כה, הן אוהבות להיות השולטות והיוזמות – ואם היה לכם ספק, הן אלה שיכוונו אתכם מה לעשות ואיך לעשות. מזל טלה נקבה במיטה היא דיווה אמיתית, אך שלא יהיה לכם ספק על פי גלגל המזלות בנות מזל טלה עדיין יהיו מאוד ביקורתיות ותמיד יחפשו מה פחות טוב. מזל טלה נקבה במיטה רוצה ליהנות מכל העולמות, ולכן היא רוצה כבר דומיננטי מצד אחד אך מצד שני כזה שיקשיב לעצות שלה ושילך אחריה בביטחון מלא תוך נקיטת דעה בעת הצורך. זוהי הסיבה שהן לא נכנסות עם כל אחד למיטה, הסטנדרטים לעיתים גבוהים מאוד.


עמוד זה נצפה ע"י 12,162 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות