מזל קשת במיטה

Sagittarius in the Bedroomמזל קשת במיטה הם מעט סקפטיים, במהלך השנים הם עברו כל כך הרבה שינויים עם בני הזוג שלהם – כך שהם ישר נכנסים למגננה עם בני הזוג שלהם. הורוסקופ קובע כי עם הזמן הם מרגישים יותר בנוח ומשתחררים. מזל קשת במיטה הוא ליברלי וזורם, הם יעשו מה שיידרש על מנת לא למשוך את תשומת הלב.

 

Gender Masculineמזל קשת גבר במיטה
קור הרוח היא אחת התכונות הבולטות ביותר אצל הגברים בני מזל קשת, גלגל המזלות קובע כי מזל קשת גבר במיטה הוא שאנן מעט, יש נשים שקור הרוח עושה להם את זה – אך יש גם נשים שקור הרוח המאפיין את הקשת עשוי להפריע להן מאוד ולגרום להן גם לסלידה. לכן מזל קשת גבר במיטה משתדל תמיד להראות אהבה בצורה גדולה יותר, הוא מאמין כי עם הזמן הוא נפתח יותר ומסוגל להפוך את קור הרוח לרגש חם ואוהב. הוא חייב להרגיש נאהב הן במערכת היחסים במהלך היומיום והן ביחסי המין – לעיתים שהוא מרגיש מותקף הוא עשוי להיסגר.


Gender Feminineמזל קשת נקבה במיטה
אסטרולוגיה מציינת כי הנשים בנות מזל קשת אוהבות לקבוע גבולות בכל הקשור לחיי המין, הן משתדלות לא לעבור את הגבולות שהן מציבות לעצמן בכל שלב במערכת היחסים. מזל קשת נקבה במיטה היא אישה אמיתית, היא אוהבת שמפנקים אותה ומראים לה אהבה בכל דרך אפשרית. אם תרצו לזרז אותה היא מהר מאוד תיסגר ותהיה לכם עבודה קשה יותר, אך מזל קשת נקבה במיטה יכולה להיות קלילה במיוחד ברגע שהיא מרגישה בנוח וברגע שהיא מרגישה שלא מכריחים אותה לעשות דברים שהיא מרגישה שזה לא הזמן המתאים עבורם.


עמוד זה נצפה ע"י 9,762 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

One Comment

  1. שני
    10/06/2016 @ 10:35

    אני יכול לאומר לכם מניסון אישי שדברים נגד עין הרע עוזרים באמת.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות