מזל תאומים במיטה

Gemini in the Bedroomאחד הדברים הקשים ביותר עבור בני מזל תאומים זה למצוא עניין, ולכן מזל תאומים במיטה ירצו תמיד לגוון – ויצפו מבני הזוג שלהם לעניין אותם כל הזמן עם הצעות שונות ואטרקטיביות. לפי גלגל המזלות, מזל תאומים במיטה יהיה בררן כמו שהוא בחיים הרגילים – הם לא יכניסו למיטה כל אחד, ולא כל אחד ימשוך אותם.

 

Gender Masculineמזל תאומים גבר במיטה
לפי הורוסקופ בני מזל תאומים הגברים הם טיפוסים מאוד פעילים, ובמיטה האופי שלהם משדר את אותו הקו – הם לא אוהבים שמזינים אותם, הם תמיד ינקטו דעה וירצו לראות שהיא נלקחת בחשבון אצל בת הזוג. מזל תאומים גבר במיטה הוא יכול להיות התגשמות החלום של כל אחת, הוא דומיננטי ויוזם, הוא גבר אמיתי לכל אלה שלא רוצות להתפשר. בנוסף מזל תאומים גבר במיטה יודע בדיוק מה לעשות בשביל לכבוש כל אחת, מבחינתו המיטה זה אחד מהאזורים הנוחים ביותר עבורו להציג את היכולות האמיתיות שלו.

 

Gender Feminineמזל תאומים נקבה במיטה
הנשים בנות מזל תאומים שונות לגמרי מהגברים בני אותו מזל, הם לא עצמאיות בכלל במיטה – ותמיד יחששו מה חושבים עליהן ואיך הן נראות. מזל תאומים נקבה במיטה לא יודעת בדיוק מה היא רוצה, ולכן תמיד היא תיתן לבן הזוג לכוון ולקחת את היוזמה לידיים – בשונה מהתחזית של אסטרולוגיה ביומיום היא מאוד לא עצמאית. לכן אם אתם רוצה ליהנות מחיי מין טובים עם בת מזל תאומים אתה חייב להיות מספיק יוזם ומספיק אסרטיבי בשביל למשוך אותה אחרייך. מזל תאומים נקבה במיטה יכולה להיות האישה המושלמת אם יודעים כיצד למשוך אותה לכיוונים הנכונים שם היא מרגישה בנוח וקצת פחות לחוצה.


עמוד זה נצפה ע"י 13,483 גולשים

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות