הורוסקופ שבועי

מה הם היתרונות של יעוץ אסטרולוגי אישי?

על האסטרולוג מוטלת האחריות הגדולה ביותר: עבודה עם אנשים, עבודה המתבססת בעיקר על תקשורת. להיות טוב בתקשורת זה לא מספיק זה רק ביטוי יפה. אסטרולוג חייב להיות אוהב גדול של אנשים. מה מחפשים אנשים אצל אסטרולוג? במודע או לא, מחפשים "רופא לנשמה" והתקווה שלהם קשורה במה האסטרולוג יכול כדי לעזור לשפר את חייהם.
לכן, כל מילה או כל דבר שנכתב על ידו, חייב להיות תוצאה של מעשה של אחריות עליונה. תת – המודע של האנשים קולט כל מידע המוצע על ידי האסטרולוג, שיכול להשפיע בדרכים מוסברים יותר או פחות, בתקופות שונות בחייהם. בסופו של דבר, מה תפקידו של אסטרולוג ובאיזה מידה הוא יכול לעזור לנו?


אסטרולוג אחראי יכול לעזור לאדם הפונה אליו להכיר את עצמו, את האופי שלו יותר טוב ובהתאם למזלו, כדי להעצים את יכולתו לשנות דברים בחייו. לפעמים הוא צריך לגרום לאדם לקבל את הדברים הטובים אבל גם את הרעים המתרחשים במהלך חייו. אסטרולוג יכול בעיקר לעזור לאדם להבין את תפקידם של התנסויות, אפילו כאלה שכואבים ולקבל הכל בברכה. אסטרולוג המייעץ באופן אישי למי שהוא יכול לעזור לו בתחומים רבים: חיי האהבה, בתחום הבריאות, בתחום בחירת מקצוע מתאים, בתחום העסקים ועוד.
ייעוץ אסטרולוגי אישי יכול לחזק את האדם בלקבל החלטות חשובות ובמיוחד נכונות במצבים ספציפיים בחיים.


עמוד זה נצפה ע"י 5,655 גולשים


שאלות ותשובות על הורוסקופ, מיסטיקה, אסטרולוגיה

Exit mobile version