מזל אריה הורוסקופ שבועי 07.07.17

מזל אריה הורוסקופ שבועיעל פי תחזית אסטרולוגית זו התקופה טעונה מאוד, לא רק מבחינת כלכלית, אלא גם מבחינת רגשית. היפראקטיביות, בכל הזמן הזה, שכל כך מאפיית. אם לא תפסיקו עם הקיצוניות, אתם יכולים להגיע לבעיות בריאות כרוניות. אל תקשיבו ל"חברים" האלה ה"מייעצים" לכם רק כדי שיהיה להם טוב! בהמשך השבוע, עדיין לא תאמינו שהחברים הטובים שלכם מקנאים בכם ואפילו לא רוצים לטובתכם.

אהבה: בתוך חיי הנישואים נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום: בידור, ספורט, טיולים. אלה שלא נשואו יש לנצל את החופש שלהם, והם לא חושבים על נישואים. עם כל ההתנגדות שלהם, בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.

בריאות: אתם חיים במלוא המהירות, וזה דרוש דריכות: אל תעמיסו על הגוף מאמצים גדולים ובזבוז אנרגיה. זה יכול לעלות לכם…הזנחה והגזמות הם דברים שמשלמים עליהן. בסימן הקל ביותר של כאב לכו לרופא.

קריירה וכסף: אף כוכב לכת לפי תחזית אסטרולוגית אינו משפיע ישירות על תחום המקצועי שלכם. זה אומר שאתם עובדים ללא חשק, אבל עדיין נשארים שפע של כוכבי לכת אחרים, אשר יעניקו לכם רעיונות טובים ומעניינים. לרשום, להשתמש ולהתחיל לממש אותם.


עמוד זה נצפה ע"י 1,278 גולשים