עוגיות מזל והעתיד

Fortune Cookieהאמונה בעבר הייתה שכל עוגיות מזל סינית מביאות ברכה ואיחול חיובי לקראת העתיד.  עוגית מזלשמרו את הקונספט שהיה נהוג במזרח הרחוק לפני עשרות שנים גם היום. יש מחלוקות בנושא, בגדול עוגיות מזל נשארו בדיוק כמו שהם והמטרה העיקרית שלהם נשארה בעינה – להביא לכם קצת אנרגיות חיוביות באמצעות ניבוי עתיד חיובי להמשך היום שלכם.

אסטרולוגיה אומנם לא תביא לכם חיזויים חיוביים, אך כל עוגית מזל מחביאה בתוכה מסר מעודד לקראת המשך היום שלכם – וברוב המקרים כאשר תאמינו במה שכתוב בפתק שלכם, ככל הנראה הניבוי גם יתגשם כי אתם תנסו לדאוג שזה יקרה. זה אומנם לא רק לוחמה פסיכולוגית, אך הורוסקופ וגם עוגיות מזל עובדים בין היתר על התת מודע שלנו וכך בעצם כל הניבויים מתרחשים.





עוגיית מזל אומנם לא תמיד תביא מזל, אך ברוב המקרים היא תעלה לכם חיוב ותיתן לכם אנרגיות חיוביות להמשך היום שלכם – זה לעיתים יכול להיות חיזוק חיובי, לכאלה שהיום שלהם לא מתקדם כמצופה או לכאלה שמצפים לקבל בשורות טובות בקרוב. עוגית מזל סינית נפוצה במקומות רבים, ולכן גם אם אינכם מאמינים בלב שלם כי עוגית המזל תביא איתה מזל ליום שלכם – אין לכם מה להפסיד, במקרה הגרוע ביותר תיהנו מעוגייה טעינה שבין כה וכה הייתם קונים רק בווריאציה קצת שונה.


עמוד זה נצפה ע"י 5,949 גולשים


עוגיית המזל שלך ממתינה לך – לחץ כאן

 

 

title_480_17Zodiac Signs In the Bedroomחיי היומיום יכולים להיות לעיתים מעניינים במיוחד, אך אין זה סוד כי הזוגיות האמיתית היא התאמת מזלות במיטה ונמדדת בחדר השינה, כאשר בני הזוג לבד, ויכולים לממש את האהבה שלהם אחד כלפי השני בצורה הטובה ביותר. לפי הורוסקופ לכל אחד מהמזלות יש אופן פעולה שונה במיטה, בדרך כלל ניתן אפילו לראות שינוי בין גברים…
readmore

 

 

 

One Comment

  1. דבורית
    16/07/2015 @ 01:38

    אי לא חושבת שיש קשר ממשי בין עוגיות מזל והעתיד.
    זה ממשד כמו טוטו.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות