רייקי – אנרגיית חיים אוניברסלית

רייקי - אנרגיית חיים אוניברסליתיתכן ששמעתם על רייקי כשיטת טיפול אלטרנטיבית אבל לא בטוח יודעים את הפרטים הנחוצים כדי להבין מה זה. בישראל מלמדים את השיטה היפנית המסורתית של שימוש בשיטת רייקי. כל אחד יכול ללמוד, שימוש ברייקי לא קשה מלהגיד בקשה בעל פה. קלות שימוש היא אחת מהיתרונות העיקריים של רייקי, ביחד עם יעילות.
רייקי זה אנרגיה אוניברסלית של חיים. אנרגיית "קי" מחיה את הגוף שלנו, תומכת בו, ומאפשרת לנו לחיות, לפעול ולחוש בעולם שלנו. אוניברסליות "ריי" מאפשרת לנו על-ידי כוונה לשלוח את אנרגיית החיים אל כל מטרה שנרצה: בריאות, אושר, השגת יעדים, פיתוח כישרונות. אל מה שלא תישלח, רייקי מאזנת ומשפרת אותו, מביאה להרמוניה: מרפה את גוף ונפש, מאזנת ומשפרת מצבים ויחסים, מביאה הצלחה ושפע. רייקי תמיד מרפה עד השורש, משפרת ופותרת בכל הרמות עד הסיבה הכי עמוקה, איפה שהיא לא תהיה. רייקי היא אנרגיית אהבה בלתי מותנה של היקום אל אדם. היא ניתנה לאדם ללא התניה לשפר את חייו עצמם, כדי שישיג ויקבל את כל מה שאדם רק מאחל לעצמו.





רייקי ודת
למיטב ידיעתינו, לא קיימים מחסומים או איסורים, שימנעו לימוד ושימוש ברייקי על ידי חסידי כל הדתות הידועות לנו. יחד עם זאת חשוב לציין כי רייקי לא שייך לשום דת קיימת ולא מלמדים רייקי בהכשר לדת. לכן החלטה האם לימוד ושימוש ברייקי מתאפשר לפי השקפות ואמונה שלכם מונחת עליכם בלבד.

טיפולי רייקי
טיפולי רייקי מביאים החלמה ממחלות גוף ונפש, טיהור, הרפייה עמוקה של גוף ושכל, רגיעה ושלווה בנפש ופשוט מנוחה נעימה. אנחנו מעבירים טיפולי רייקי לכל מחלות ופציעות גופניות ורגשיות, הפרעות ומחלות נפשיות, חרדות, טיהור וריפוי פגיעות אנרגטיות (עין רע, קילקול, תיכנות, כישוף אחר), איזון ושיפור של מערכת אנרגטית.
ניתן לעשות גם טיפולים מרחוק, דבר שיכול להיות חשוב במקרים שלא מתאפשרת הגעה של המטופל (נמצא בבית חולים, מחוסר הכרה, לא שפוי, משותק, נמצה בארץ אחרת וכו'). בכל מקרה שמתאפשרת הגעה עדיף למטופל להגיע ולקבל טיפול ישירות (במגע).
קיימים גם טיפולים לחיות וצמחים. במקרה כזה גם מתאפשר טיפול במגע או מרחוק, אך ככל שהגעה מתאפשרת מומלצים טיפולים במגע.
טיהור של מקום מגורים או עבודה או מתקן אחר, בגדים, דברים אישיים אחרים, רכב וכו' מוצע רק מרחוק.
יש טיפולים בפתרון משברים, הופעה פומבית חשובה, איזון, שיחזור או פיתרון של יחסים עם אנשים או ארגונים. טיפולים במצבים מוצעים רק מרחוק. מומחים ממליצים במיוחד טיפולי רייקי לנשים בהריון ותינוקות.

 

ללמוד יותר על רייקי

הרמות של רייקיהרמות של רייקי
הרמות של רייקיקיימות ברייקי 3 רמות או דרגות. הן שונות ביכולות שימוש ברייקי, שהן פותחות. רמות מתקדמות (2 ו-3) מאפשרות שימוש גם ביכולות של רמות קודמות (1 ו-2 בהתאם), ודורשות לימוד של הרמות הקודמות קודם…
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות