הורוסקופ שבועי 13.06.14 – 19.06.14

Ariesמזל טלה
התצורה של הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית תדחוף אתכם לעשות יותר במישור המקצועי ולנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להתקדם בקריירה. אל תהססו לנקוט בכל הצעדים למשוך את האהדה ותמיכה מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אנשי המשפחה יקבלו חסות, לפי תחזית אסטרולוגית מכוכבי הלכת וייהנו מהרמוניה. ללא נשואים יש חיים סנטימנטאליים עשירים ומעבר לזה. יש להם קסם מיוחד השבוע. תנו לעצמכם להתפתות ולטעום את שמחת החיים ואת האהבה.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי היא חיובית. יש לכם אנרגיה, חיוניות, אך תמשיכו ליהנות במידה מהכל.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, אתם מהמרים עדיין על ההבטחות של שכר ששולם על בסיס קבוע. מבחינות אחרות (אתה לא צריך להיות הפרנואיד) ישנם אנשים שרק מחכים שתיכשלו במקצוע. אתם חייבים להיות "חירשים" להערות המגעילות, נשלטות על-ידי קנאה.
אהבה: בזוגיות האהבה קמה לתחייה: ארוחת ערב רומנטית בהפתעה רק תעזור לזה. הלא נשואים חיים אהבה לוהטת, סוערת, תחת הסימן של חושניות. הם מחפשים תענוגות והם ימצאו אותם בקלות. יהיה להם יחסים מלאי הבטחות. אבל מי עומד בהבטחות היום?
בריאות: יכולת טובה בסיבולת הפיזית ונפשית, אודות לתמיכה של שבתאי. רק פלוטו יכול להביא רגעים של עייפות או להפך. סיאסטה יומי קטנה יכולה לחולל פלאים בקשר לזה.

Geminiמזל תאומים
ברמה המקצועית, עכשיו זאת תקופה נפלאה, אשר תתמקדו בפרויקטים יקרים לליבכם, מבלי להיות מוסחים על ידי שיקולים משניים. זה לא הזמן בשביל הכיף, זה הקרב האחרון לפני הניצחון הסופי! על הפרויקטים, כמובן. להרחיק את הבעיות מן העבר והכל יהיה קל יותר.
באהבה: היחסים עם בני הזוג הם בינוניים. התעלמות מוחלטת של האחר יכול להביא לפיצוץ. הרווקים נהנים, כי מאדים יביא אהבות ולוהטות במיוחד, ללא סיכונים במונחים של תביעות לחתונה.
בריאות: היא מוגנת על ידי ונוס, אך נפגעת על ידי מאדים שיפזר את האנרגיה שלכם ותהיו לא יציבים. התרופה? תזונה מאוזנת, מנוחה ושינה.

Cancerמזל סרטן
הורוסקופ שבועי צופה לכם שבוע אופטימי. בעבודה אתם חייבים לדחות את כל הפגישות הקשורות להחלטות חשובות או חתימות על נייר. חבר קרוב יזדקק לעזרתו והכל יהיה סביב לעניין הזה .
הסביבה שלכם יכולה לעזור לקבל דברים מסוימים או לעבור בקלות רבה יותר על מצבים מסוימים, לא משנה אם הם קשורים לעבודה או לבית. אתם רק צריך לבטוח יותר בכם וביכולתכם. לא לפחד להגיד מה מפריע לכם, גם אם יש אנשים שלא יאהבו מה שהם שומעים. אתם צריכים להתחיל ללמוד להיות יותר סמכותיים ולאמין בעצמכם.
אהבה ומשפחה: בשבוע הקרוב תפגשו חבר/ה מזמן הלימודים שלא ראיתם המון זמן ובזמנו הייתם רוצים לקשור איתו/ה קשר רומנטי אבל הדבר לא יצא לפועל. עכשיו זה הרגע ויש כל הסיכויים שיתפתחו יחסים חדשים שיכולים להוביל לאהבה.
בריאות: בן משפחה בגיל השלישי סובל אבל הוא לא מגלה זאת. נסו לברר בעדינות על מה מדובר.

Leoמזל אריה
בתחום המקצוע אתם תהיו פעילים מאוד. לפי הורוסקופ שבועי, כאשר לא יעריכו את יכולותיכם, תחשבו על כך שכל המצב ישתנה. שמתם את המוט גבוהה, ובצודק לעשות כן. הפרויקטים השאפתניות שלכם ימשכו את תשומת הלב וההוקרה של הבוסים שלכם.
אהבה: אלה שכבר נישאו טוענים חופש מוחלט. באמת?! משמעות הדבר היא שהם עברו את כל הגבולות…היזהרו! הרווקים עסוקים בכיבושים הגורמים לחבריהם לקנא. אבל הרומנים "אקספרס" לא מספקים אותם, הם רוצים להעמיק את היחסים.
בריאות: לא יהיו בעיות. הגעתו של יופיטר בתחום הבריאות זה מבשר טובות.

Virgoמזל בתולה
קריירה שלכם תכנס לאבולוציה חזקה, אשר תדגיש את יכולותיכם הרבות. תהיו סבלניים ושדקנים וההצלחה לא תתעכב. התוקפנות, היוהרה, בשלב זה, רק יזיקו לכם.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת מביאים לאנשי משפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין.  הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא?
בריאות: תתרחקו עומס יתר בעבודה, אשר יביא עצבנות זהירות ומתינות בניהול האנרגיה.

Libraמזל מאזניים
בעבודה לא חסרה אנרגיה. את מאוד פעילים ויוזמתיים, אבל ההתלהבות תצטמצם לאורך הזמן. גם כן. לאט, לאט אתם עוזבים את הפרויקטים שבהם אתם עובדים כנגד רצונכם. לסיים אותם. . יהיה יותר כוח רצון ועקשנות להוביל את אלה שקרובים לליבכם.
אהבה: בין בני הזוג יהיו כמה סכסוכים קטנים, אבל שום דבר רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי. הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. דיאטה קצרה לא תזיק.

Scorpioמזל עקרב
ברמה המקצועית זכרו שכוכב הלכת פלוטו נמצא במיקום לא נוח. הזדמנויות יהיה נדירות ויהיה עליכם להתאמץ כפול כדי לקבל את התוצאות הנכונות. אם לא תעשו את הטעות לוותר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים.
אהבה: הדיאלוג בין בני הזוג בתוך המשפחה הוא הפתרון הטוב ביותר לכל סכסוך. עכשיו יש את ההזדמנות לדיאלוג שקט ויעיל. הרווקים רוצים שותף (או שותפה) שמסוגלים לחלוק את השמחות, העצב ואת רצינותם ולקבלם כפי שהם. עכשיו יוכלו למצוא את האדם הנכון…
בריאות: אתם יכולים להשתתף אפילו באולימפיאדה, אבל לא להגזים זה עם האוכל או עם המין. יש לשמור על חיים רציונאליים.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי הכל חיובי, יש הזדמנויות רבות ומעניינות. אם אתם תדעו איך לנצל אותן, הקריירה שלכם תתקדם יפה. יש לכם עניין לשחק בקלף של היוזמה והאומץ. לא נשאר אלא רק לבסס את ה"כיבושים" המקצועיים.
אהבה: הכנסה של פלוטו מביאה תשוקה וחושניות בין בני הזוג הנישואים. הרווקים ייתכן שיקפצו לתוך בריכה ללא מים…, אם הם הופכים את בני הזוג לאלים. לחלומות צנועים ומציותים יותר, יש יותר סיכויי להצלחה.
בריאות: סטורן ופלוטו גורמות שבריאותכם תהיה טובה עם איזון פיזי ונפשי מצוין.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הרעיונות והפרויקטים שלכם מתחילים לתפוס צורה. לא להיות פזיזים, כדי לא לסכן הכל ומשהו יתקלקל. אתם חייבים להשלים משימות יומיומיות בזהירות, כדי לא לחוות מכשולים אשר יכולים להרתיע אתכם. תבצעו את הכל באופן שיטתי ובקצב.
אהבה: בתוך חיי המשפחה יש אהבה אמיתית ושליווה, עם הרבה הדדיות ושותפות. אלו לבד, הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית, ונוס מעורר את החושניות וכוח המשיכה. השבוע הוא חיובי מבחינה רומאנטית ואולי תהיה להם פגישה חשובה מאוד.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהבריאות שלכם עשויה להיות מושפעת מתאונות קלות.

Aquariusמזל דלי
השבוע נפטון יגן על הפרויקטים שלכם. החיים המקצועיים בטווח הזמן הזה יהיו מוצלחים. אבל הירח עשוי לדרוש יותר מזה. תהיו צנועים יותר סמכו על יכולותיכם.

אהבה: עודות ההשפעה של כוכבי הלכת צדק וונוס, הזוגות הנישואים חיים בהרמוניה. אלה לא נשואים נוטים לרוץ אחרי כל מה שזז, לכל הכיוונים. הם רוצים הרפתקאות רבות, במידת האפשר, בעת ובעונה אחת וללא מחשבה.
בריאות: מוגנת על ידי כוכב הלכת צדק, כך שיש איזון מעולה, הרבה יותר דינאמיות ותאווה לחיים. זה טוב!

Piscesמזל דגים
מבחינת מקצועית, היכולת שלכם לקלוט דברים גדולה במיוחד והאינטואיציה והדמיון ישלימו את השאר. העיתונאים והסופרים יהיו מלאי השראה, ויעשו עבודה מצוינת, עם סגנון מיוחד. ניתן להגיד שגם כל שאר ילדי מזל זה יעשו עבודה טובה עם תוצאות מצוינות.
אהבה: כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי ומועיל על הזוגות הנישאים. עבור הרווקים התקופה פחות טובה. אם אתם מעוניינים באווירה טובה בחיי האהבה יש להיזהר מאוד לא להיות יותר מדי ביקורתיים כי זה יכול לפגיעה ביחסים.
בריאות: בעקרון, אתם לא סובלים משום דבר כי הרבה כוכבי לכת משפעים באופן חיובי. בכל זאת יהיה מעט עצבנות.