הורוסקופ שבועי 15.04.16 – 21.04.16

Aries

מזל טלה
התקציב שלכם בימים האלה לא פטור מארגון מחדש, במיוחד אם אתם נאלצים להכניס את היד עמוק לכיס כדי לשמור על אורח חיים מסוים או לבצע פרויקט אישי. על פי הורוסקופ שבועי טווח הימים שלישי עד חמישי יהיה הכי מועיל מבחינה מקצועי, כלומר לא יזיק להתמודד עם המטלות הדורשות ריכוז ויעילות דווקא בימים אלה.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית נתחילה עם החלק הפחות נחמד של השבוע שהוא בעניין המשקל. אתם יכולים לחיות עם התחושה ששום דבר לא קורה אם אתה נהנים מכמה ממתקים יותר מאשר כרגיל. כאשר אתם מרשים לעצמכם כמה פינוקים קולינאריים, אז תתחילו בהליכה של כמה דקות או פעילות גופנית.

Taurusמזל שור
באופן כללי מבחינה מקצועי, עכשיו, על פי הורוסקופ שבועי לא נעשים צעדים משמעותיים. מצד שני התקופה הזאת היא דינאמיות, מלאה רעיונות, פרויקטים ואולי אפילו תעשו טיול לחו"ל.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מבשרת לאנשי המשפחות, שוונוס מבטיחה רגעים של אושר אשר צריכים לנצל. הכוכבים נדיבים בענייני האהבה של אלה שלא נשואים ומבטיחים מפגשים מהנים ואינטנסיביים בתקופה הזאת.
בריאות: אתם חייבים להיפטר מהעצבנות מן העבר. אתם עכשיו, על פי תחזית אסטרולוגית מוגנים מפני הסבל הכי קטן. אתם מרגישים מלאי חיים, בכושר פיזית ונפשית מעולים.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי אתם תצטרכו להסתדר עם מיומנות והבנה, כך ששלב זה בקריירה יהיה צעד לקראת ההצלחה של התוכניות שקודם לכן לא כל כך הצליחו. ניתן יהיה, על פי הורוסקופ שבועי  לתקן כמה דברים אשר לא הסתדרו טוב מדי.
אהבה: מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא, זה מה שמבשרת אסטרולוגיה שבועית השבוע לאנשי המשפחות. הלא נשואים חוששים לחזק את הקשר. אם תמצאו את האהבה הגדולה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: במילה אחת עייפות, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית.

Cancerמזל סרטן
ייתכן, שלפי תחזית אסטרולוגית השבוע יהיו סכסוכים עם עמיתים לעבודה בגלל כל מני בעיות. בעסקים או בעבודה אתם תפעולו ללא סייג, ללא רגשות: אתם תתגברו על ההתנגדות שלהם בהצלחה.
אהבה: הרמוניה גדולה בחיי הנישואים, בתנאי לא לפתוח דיון על ניהול הכסף או פוליטיקה. עבור הלא נשואים לפי הורוסקופ שבועי מתחילה תקופה חדשה בחיים בכלל ובחיי האהבה בפרט. תפקיד מכריע יהיה לפגישה לרגל אירוע חברתית או משפחתית.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מדברת על תקופה אשר הכוכבים ישפיעו על תיאבון לאוכל. אתם "טוחנים" כל מה ששמים על השולחן. תשימו לב לעלית במשקל!

Leoמזל אריה
התצורה של הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית תדחוף אתכם לעשות יותר במישור המקצועי ולנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להתקדם בקריירה. אל תהססו לנקוט בכל הצעדים למשוך את האהדה ותמיכה מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אנשי המשפחה יקבלו חסות, לפי תחזית אסטרולוגית מכוכבי הלכת וייהנו מהרמוניה. ללא נשואים יש חיים סנטימנטאליים עשירים ומעבר לזה. יש להם קסם מיוחד השבוע. תנו לעצמכם להתפתות ולטעום את שמחת החיים ואת האהבה.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי היא חיובית. יש לכם אנרגיה, חיוניות, אך תמשיכו ליהנות במידה מהכל.

Virgoמזל בתולה
תחזית אסטרולוגית מדברת על כך שמבחינה מקצועית, התזמון הוא חיובי ליוזמות. אם תבקשו תמיכה תקבלו וזה מבטיח את הצלחתכם בקריירה. יש להתעקש ולהשתמש בכוח השכנוע ואתם בהחלט תצליחו.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי אסטרולוגיה שבועית התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי המצב הבריאותי הוא מעולה וכל מאמץ שתעשו לא יגרום לכם להרגיש שום תחושה של עייפות.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן להתמקד על הסוגיות והפרויקטים ארוכי טווח. כל דבר הנוגע לארגון ומימון, שיהיה מתוך ראייה רחבה. לא להסתכל רק לטווח הזמן הקרוב כי יהיו לכם הזדמנויות להתקדמות. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד, לבחור אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. לרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית יש את התחושה שכל חלומותיהם על אהבה התגשמו. השינוי הגדול שצפו, לו יתרחש השבוע.
בריאות: השפעות מנוגדות של כוכבי הלכת, לפי  הורוסקופ שבועי גורמות להפחתת האנרגיה שלכם: סבלנות, זה יעבור. עם זאת, אל תתאמצו יותר מדי.

Scorpioמזל עקרב
זו התקופה הכי טובה לחשוב על עתידכם המקצועי ולשם כך תצטרכו להגביר את מאמציכם בתחום זה. לפי תחזית אסטרולוגית, אתם תשיגו תוצאות במידה ותהיו מוכנים לשינויים לדוגמה ללמוד דברים חדשים. מבחינה כלכלית אתם לא צריכים לדאוג יותר מדי, בתנאי שתמשיכו להיות שקולים.  
אהבה: בני זוגכם דורשים מכם שתחזרו עם הרגליים על הקרקע ולהפסיק לחלום יותר מדי על דברים בלתי ניתנים למימוש. תתחילו לעשות סדר במחשבותיכם וגם בחייכם. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם לא תראו בעיניים טובות את הביקורת הזו, אבל בסופו של דבר הכל יהי לטובתכם. מלחמות אגו במישור הסנטימנטאלי לא מובילות אף פעם לדברים טובים.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי בגלל שאתם תמיד רצים כדי להספיק כמה שיותר זה גורם לכך שאין לכם זמן לעצמכם. תתחילו ללמוד להירגע וליהנות גם מהחיים גם כאשר לא עסוקים. המתחים יתחילו להשפיע על בריאותכם אם לא תעשו כך.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הרעיונות והפרויקטים שלכם מתחילים לתפוס צורה. לא להיות פזיזים, כדי לא לסכן הכל ומשהו יתקלקל. אתם חייבים להשלים משימות יומיומיות בזהירות, כדי לא לחוות מכשולים אשר יכולים להרתיע אתכם. תבצעו את הכל באופן שיטתי ובקצב.
אהבה: בתוך חיי המשפחה יש אהבה אמיתית ושליווה, עם הרבה הדדיות ושותפות. אלו לבד, הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית, ונוס מעורר את החושניות וכוח המשיכה. השבוע הוא חיובי מבחינה רומאנטית ואולי תהיה להם פגישה חשובה מאוד.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהבריאות שלכם עשויה להיות מושפעת מתאונות קלות.

Capricornusמזל גדי
בחיים המקצועיים, על פי תחזית אסטרולוגית, היוזמות שלכם הם אלה שיביאו להצלחתכם. העמיתים לעבודה יעודדו ויתמכו במאמצים שלכם אם תתמקדו בצורה הטובה ביותר במטרה.
אהבה: הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה פעילה והרמונית. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי ונהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: הכוכבים, על פי הורוסקופ שבועי מעניקים לכם אנרגיה וחיוניות, ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. תנסו להצטרף לקבוצה של יוגה.

Aquariusמזל דלי
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי המצב אינו ברור. עיכובים, מצבים מורכבים והסיכון שאופייכם בלתי צפוי ייצרו בעיות נוספות. זה לא הזמן לספר יותר מדי על תוכניותיכם תלויי ולגלות את היתרונות שלכם, יש לחכות קצת.
אהבה: יש השפעה נאותה של יופיטר, כך שהכל ילך כשורה בחיי המשפחה. הרווקים יכולים ליהנות מהשפעת של ונוס ולרחף באושר על סוג ורוד של ענן… הם יחיו באוקיינוס של תחושות ורגשות.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים מבטיחה לכם בריאות מאוזנת. נדודי השינה נאלמו, אבל אתם קצת יותר רגישים לוירוסים וחיידקים.

Piscesמזל דגים
קריירה נותנת לכם סיפוק רב. לא רק שמקשיבים לכם, אבל גם מבינים אתכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מדגשים את כוחותיכם, את הלוגיקה, והיכולת לשכנוע. "הכתם השחור" היחיד הוא שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: מצב הבריאותי הוא יותר טוב מאי-פעם. אל תעשו שימוש לרעה באנרגיה שלכם ולהתרחק ממצבים מלחיצים.


עמוד זה נצפה ע"י 2,514 גולשים