הורוסקופ שבועי 15.05.15 – 21.05.15

Aries

מזל טלה
אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להקדיש את השבוע לתכנון לפרויקטים הקשורים לעתידיכם, מפני שיש סיכוי להתקדמות משמעותית בתחום הקריירה. ועוד דבר,יש להימנע לדבר על דברים שאתם לא בקיעים בהם. תבדקו פעמיים כל עניין לפני שאתם מקבלים החלטות.
אהבה: אם אתם נשואים, השבוע אתם רוצים יותר מתמיד ליהנות מהנישואים שלכם ולהיות קרובים יותר לבני הזוג ולמשפחתכם. מפני שאתם עסוקים מאד בעבודה, יהיה קשה למצאו זמן לאלה שקרובים אליכם אבל שווה לעשות כל מאמץ בכוון הזה. עבור הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית ההשפעה החיובית של הכוכבים מגדילה את הסיכוי למציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: מבחינת האנרגיה לפי הורוסקופ שבועי אתם תתחילו את השבוע די חלש, אבל המצב ישתפר לאט, לאט ובהמשך תתמלאו באופטימיות ובטחון עצמית. השינוי במצב הנפשי, בסופו של דבר, הוא הדבר שישפיע באופן חיובית על חייכם ובוודאי על בריאותכם.

Taurusמזל שור
אתם לא צריכים להגיב בפזיזות בתחום הפיננסי וגם לא להיכנס לחובות אשר אתם יודעים שלא תוכלו להחזיר. על פי הורוסקופ שבועי יהיו עליכם להתמודד בקרוב עם כמה מכשולים, יותר נכון בחלק האחרון של השבוע. מומלץ להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ורק כך תשיגו כמה מטרות.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי אסטרולוגיה שבועית
לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Geminiמזל תאומים
הקריירה גורמת לכם סיפוק רב. לא רק שכולם קשובים לכם, אבל גם מבינים שאתם צודקים. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, גורמים לכם לחשוב בצורה הכי רציונאלית ומחזקים את היכולת לשכנוע אחרים. הדבר היחיד שיכול לגרום לנזק הוא הנטייה לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית חוזה על כמה סכסוכים קטנים בין בני הזוג, אבל לא משהו רציני. מרקורי מעניק לרווקים הרבה ביטחון עצמי.
הם מגייסים את כל הפוטנציאל של הפיתוי וכך מסוגלים למשוך תשומת לב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Cancerמזל סרטן
יש סימנים טובים על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה סנטימנטאלית וגם חברתית. מצד שני, אתם בכלל לא מאושרים משום שדבר לא ברור עבורכם, אבל האינטואיציה היא חזקה וכך תוכלו לקבל החלטות חשובות. אתם לומדים להפריד בין חייכם הסנטימנטאליים  לבין התחום הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Leoמזל אריה

בגלל בעיות תקשורת עם מספר עמיתים, עכשיו אתם נמצאים במצב לא טוב. לפי תחזית אסטרולוגית הינכם מחויבים לספק הסברים מסוימים על התוצאות החלשות בתקופה האחרונה במקום העבודה. גם בזבזתם הרבה כסף על שתויות לאחרונה, עכשיו אתם במצב לא טוב בנושא הכספים. עליכם לפנות למשהו קרוב כדי לכסות חובות, כך שכדאי להיות זהירים יותר בעתיד לגבי ההוצאות.
אהבה: היגיע הזמן להתחיל שוב לצאת, לאחר תקופה די קשה. אל תשכחו שישנם בעולם הרבה אנשים אשר מחפשים אהבה בדיוק כמוכם, אז תחשבו באופטימיות לגבי החיים הרומנטיים. יש לכם הזדמנות לפי הורוסקופ שבועי להכיר אנשים חדשים ומעניינים. אולי הפעם תמצאו את האחת או האחת.
בריאות: עבדתם הרבה בימים האחרונים, ועכשיו העייפות מאותת את נוכחותה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו לנוח כמה שיותר, לא להגזים עם המאמצים, כי בעיות בריאותיות קלות עלולות להחמיר.

Virgoמזל בתולה
זה נראה שאין לכם סיבה לדאגה, כי לא משנה כמה קשה זה יהיה ליישב קונפליקטים סביבכם, בהחלט ניתן להגיד שבסוף הכל יסתדר נהדר. אתם גם תבקשו ותקבלו עזרה ועצות מאנשים המבינים את המצבים. מה שאתם צריכים לעשות, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לשמור על פרגמאטיות ולא לשכוח להסתכל על כל התמונה.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Libraמזל מאזניים
בשבוע הבא, אם מישהו ינסה להתווכח אתכם הוא יצטרך להתמודד עם הכעס  ועם חוסר הדיפלומטיה שלכם. אתם לפי תחזית אסטרולוגית לא תהססו לרגע לפני שתזרקו לאוויר מילים, אשר יגרמו לכולם לחשוב שאתם מחרידים למדי גם בעבודה וגם בבית.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: אתם נוטים לעשות בכל מה שקשור לבריאותכם. על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין.

Scorpioמזל עקרב
המקום היחיד שבו הדברים יעבדו ממש טוב עבורכם יהיה מקום העבודה. בעקבות בעיות נוספות, על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעדיפו לברוח מהן דרך העבודה. זה יהפוך אתכם לעובדים מכובדים מוערכים על ידי הבוסים. ייתכן שתקבלו העלאת שכר או הטבות אחרות.
אהבה: אלו שנשואים מרגישים קצת נוסטלגיה לזמנים עברו אבל נהנים מהרומנייה ואווירה נעימה. לפי אסטרולוגיה שבועית, הכוכבים מבטיחים לרווקים אהבה לוהטת. ייתכן שתהיה אהבה ממבט ראשון, אך אל תהיו אימפולסיביים ולחשוב מיד על נישואין כי לא מדובר על משחק.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי הבריאות תהיה בסך הכל טובה לאורך כל השבוע הזה. עם זאת, ייתכן שלחלק מכם יהיו כמה בעיות של מערכת העיכול וזה אומר שאתם חייבים לאכול נכון ובאופן מסודר. גם כן, לשים לב לתאונות קטנות בתוך הבית.

Sagittariusמזל קשת
מבחינה מקצועית, מדובר על שבוע עמוס בכל מני פרויקטים. אם תצליחו להתמודד מול כל הדרישות ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על מאמציכם. מבחינה פיננסית, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות יותר שקולים בכל מה שקשור לקניות מיותרות. אתם מסוגלים גם לחסוך לא רק לבזבז.
אהבה: מערכת היחסים תשתפר בשל נוכחותו של הכוכב ונוס. לפי תחזית אסטרולוגית השפעתו תעניק לכם רוגע ורומנטיות. הרווקים נחושים בדעתם לפתוח פרק חדש בחייהם ולשים בצד את הבדידות. ייתכן שתפגשו מישהו שעשוי למשוך את תשומת לבכם, אבל אתם עדיין מהססים לעשות את הצעד הזה.
בריאות: השבוע לא יהיו בעיות בריאות מיוחדות, אבל אתם חייבים לשמור על אורח חיים מאוזן ככל האפשר. לפי הורוסקופ שבועי אתם במצב גופני ונפשי מאד טוב. כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות במערכת העיכול. מפני שאתם עובדים קשב בתקופה זו אל תאבדו לילות ושימו לב למה שאתם אוכלים.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי ההרגשה היא יותר טובה ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי ביטחון עצמי ואנרגיה. גם מערכות היחסים עם עמיתים לעבודה יתבהרו וכך תוכלו לפתוח דף חדש. עקב זה תגיעו לתוצאות טובות ולהתקדם בתחום הקריירה. אפילו אם יהיו שינויים במקום העבודה אתם תצליחו להתגבר על כך.
אהבה: אתם יודעים היטב שהשתיקה היא האויב הגדול ביותר ביחסים בין בני הזוג. תפתחו את נשמה ותשתפו בהכל את בני זוגכם וזה יביא לאווירה שונה בבית. לפי אסטרולוגיה שבועית הרווקים שמתחילים מערכות יחסים השבוע הן יהיו מבוססות על הבנה וזה יכול להוביל לקשר מתמשך ואמין.
בריאות: אתם תרגישו צורך להימלט מן השגרה ולהקדיש לעצמכם יותר זמן. לפי תחזית אסטרולוגית העייפות שאתם הרגשתם לאחרונה מתחילה להתפוגג ואתם רוצים לחזור ולעסוק בדברים מהנים. מומלץ בכדי לשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Aquariusמזל דלי
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע העמוס שבעבודה לא יצליח להפריע לכם. אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות מגוונות וייתכן שתזכו ברווחים נוספים. אם אתם חושבים לעבודה החדשה זה הזמן לעשות זאת. שימו לב כיצד אתם מנהלים את הצד הכלכלי ולתכנן כל הוצאה.
אהבה: אל תתנו אמון באופן אוטומאטי באנשים אפילו באלה אשר אתם מכירים זמן רב, כי, על פי הורוסקופ שבועי חלק לא קטן יאכזבו אתכם. אירועים מסוימים שיהיו השבוע יוכיחו זאת. השבוע ונוס ושבתאי יהיו בתוך בית הנישואים והיחסים בין בני הזוג יהיו אינטנסיביים עם עליות וירידות . גם מערכות יחסים שיתחילו השבוע עלולות להיות רציניות.
בריאות: לאחרונה אתם החלטתם לעשות כמה שינויים בחייכם, במיוחד בכל מה שקשור בסגנון החיים וזה דבר טוב. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מלאי מוטיבציה והתוצאות לא יאחרו להראות. זה הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.

Piscesמזל דגים
המגמה בתחום המקצועי ממשיכה כלפי מעלה, ללא שום עזרה של הכוכבים. אתם פשוט צריכים להישאר רציניים ומרוכזים וכך המצב רק ילך יותר וישתפר. על פי הורוסקופ שבועי המצב הפיננסי גם משתפר אודות השקעות מן העבר אשר עכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. לא לשכוח שהחלטות חשובות בהקשר לכספים יש לקבל ביחד עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: בני מזל זה עוברים תקופה שבה השותפות עם בני זוגכם היא קצת בירידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתקשר יותר איתם ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.



עמוד זה נצפה ע"י 2,288 גולשים