הורוסקופ שבועי 18.05.13 – 24.05.13

מזל טלה
זוהי תקופה שבה הדברים שבמישור המקצועי מתפתחים מהר מהצפוי ואתם יכולים לראות את המשאלות שלכם מתגשמים. צלילות הדעות והיכולת הגדולה לעבוד זה יעזור. אם יש לכם עבודה בתחום הקשר עם קהל המגנטיות שלכם יעשה את שלו. הזוכים הגדולים בשבוע זה הם האמנים והיוצרים.
אהבה: יהיו יחסים חיוביים בין בני הזוג של שבתוך המשפחה. לתקופה טובה של פרשת חיים מתנזר. עבור הרווקים עכשיו יש תקופה שחייבים לפתח מערכות היחסים, לחזק את אלה שהן חיוביות ולסלק כל דבר שהוא מיותר.
בריאות: התיאבון הוא הפכפך. יש לדאוג לארוחות סדירות, שלוש פעמים ביום ובלילה לוותר על תאווה לשוקולד.

מזל שור
מבחינת מקצועי, יהיו כמה שינויים צפויים ואחרים, לחלוטין בלתי צפויים. לא לחיות בשגרה, אלא להתאים את הזדמנויות לפי הצרכים שלכם. משהו נגמר, אבל למרות כל זה השינויים האלה הם נוחים לגמרי, אין לכם על מה להתלונן!
אהבה: הרמוניה – הרמוניה, אבל אתם לא צריכה להעמיד במבחן את הסבלנות של בני הזוג שלכם. לרווקים: כוונות טובות ורגישות בכל קשר סנטימנטאלי. אך אתם נוטים להיות חולמניים, מה יכול להביא להכזבות. יכול להיות שאתם נמשכים אל האדם הלא נכון וזה יגרום לאי הנוחות.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, המערכת החיסונית היא חזקה, אבל לשים לב למתיחת של שריר אם אתם מתאמנים באופן קיצוני.

מזל תאומים
הפיתוח המקצועי מושפע על ידי כוכב הלכת יופיטר ושינויים בלתי צפויים יהיו אפשריים. אבל, אם בהתחלה אתם תופתעו, לאחר מכן תראו כי השינויים האלה יתרונות רבים לטווח ארוך. אז אפשר לחייך!
אהבה: יש סיכוי לאווירה משפחתית טובה. אווירה לוהטת מחכה גם לרווקים. אך הם נאיביים ונוטים להאמין לכל מה שמבטיחים להם. ההתלהבות שלהם יורדת בסוף התקופה, אשר יכול להיות הטוב ביותר עבורם.
בריאות: להיפטר מהאנרגיה העודפת על-ידי פעילות גופנית, שתעשו באופן קבוע. אתם רגישים לשינויי הטמפרטורה.

מזל סרטן
אינטואיטיבי ומלא בתובנה, אתם תשתמשו בכישרונות האלה במישור המקצועי כדי להיות יותר יעילים בעבודה. השאיפות מתעוררות וזאת הסיבה למוטיבציה להצליח. בנוסף, תקבלו גם תמיכה.
אהבה: בנישואין המצב משתפר, ואתם אחראיים יותר. הלא נשואים שואפים יותר מדי גבוה ומסתכנים לבזבז מפגש מעניין מאוד בגלל הרושם שהאנשים הם לא כך "מבריקים" כפי שהם רוצים אותם. צריך יותר צניעות, ריאליזם ופחות דרשות.
בריאות: כוכבי לכת רבים יבטיחו בריאות פיזית ונפשית טובה . לנצל את השפעת הירח לטובת הבריאות שלכם.

מזל אריה
במישור המקצועי שלב מסוים של הירח יהיה מועיל ואתם חייבים לנצל את הזדמנות הזו אבל אל תתנו לגופים השמימיים לשלוט על מצבכם ועשו. כמו שהפתגם אומר: מקבלים עצבה אל תיקחו את כל היד.
אהבה: תחת השפעתו של ונוס, בני זוג שכבר נישאו ימצאו דרכים חדשות לחושניות והכל יהיה בסדר. הרווקים לאמרות שהם חיים רגעים של נחת אך אין סיכוי לפתח קשר משמעותי לחיים.
בריאות: הכוח הראשי בתחום הוא מורל מ"ברזל", נתמך על-ידי מצב פיזי טוב.

מזל בתולה
בתחום המקצועי יש להאזין לאינטואיציה שלכם, מאד חדה בתקופה זאת. אתם תדעו באופן אינסטינקטיבי למי לספר כל מני סודות ולמי לא. זה אפשרי שיהיה לכם חלום, אשר ישפוך אור על בעיה מאד קריטית.
אהבה: הצורך לרוגע ושלווה גורם למשפחות לשמור על סביבה הרמונית על נאמנותם לבני הזוג. רבים מהרווקים מחפשים שעשועים יותר מאשר מערכת יחסים יציבה. צריך המון ההמצאות כדי להימלט מה"מלכודות" אשר עלולות להסתיים בנישואין לא רצויים.
בריאות: הסיבולת הגופנית והנפשית, הן מעולות. אם אתם מרגישים קצת עייפים, ללכת לישון ממש מוקדם ולישון יותר.

מזל מאזניים
השאיפות המקצועיות הם גבוהות מאוד, אבל כדי להוציא אותם לפועל צריך להרהר זמן רב. יש לחפש ולארגן אנשי הקשר משלכם, דבר שיהיה לו השפעה טובה בעתיד. אתם יכולים לסמוך על החברים, ייעוץ שלהם יהיה שימושי.
אהבה: ההבנה בחיק המשפחה תהיה חיובית, כך שבני הזוג מתמודדים ביחד מול כל הקשיים. האלה שלא נשואים רוצים הכל: אהבה מושלמת. אבל דבר כזה לא נמצא בכל הדרכים וצפויים להיות גם אכזבות בתקופה זאת.
בריאות: שבתאי הגביל אתכם ועכשיו כבר לא כך שהטונוס הטוב והתיאבון חוזרים לחייכם.

מזל עקרב
נפטון יגן על הפרויקטים שלכם. החיים המקצועיים בטווח הזמן הזה יהיו מוצלחים. אבל הירח עשוי לדרוש יותר מזה. תהיו צנועים יותר סמכו על יכולותיכם.
אהבה: עודות ההשפעה של כוכבי הלכת צדק וונוס, הזוגות הנישואים חיים בהרמוניה. אלה לא נשואים נוטים לרוץ אחרי כל מה שזז, לכל הכיוונים. הם רוצים הרפתקאות רבות, במידת האפשר, בעת ובעונה אחת וללא מחשבה.
בריאות: מוגנת על ידי כוכב הלכת צדק, כך שיש איזון מעולה, הרבה יותר דינאמיות ותאווה לחיים. זה טוב!

מזל קשת
מבחינת מקצועית אתם תצליחו לפתור דבר מסובך נורא, אשר יגרום לכם לפופולאריות בין העמיתים לעבודה. לעומת זאת, בכל הקשור לארגון, דאגות היומיום, ההיבטים של הכוכבים גורמים רק לטוב.
אהבה: החיים של בני הזוג הם בתוך המשפחה הם הרפתקה. אחת מהנה. למי שלא נשואים, יש סימני של התקופה יציבה וטובה של חיי האהבה, גם עבור הרווקים וגם עבור הרווקות. עכשיו יש אפשרות לזוגיות יציבה ולתווך ארוך.
בריאות: חיוניות טובה, התלהבות, המון שמחת חיים. להיפטר מהעצבנות שנצברה בתקופה האחרונה.

מזל גדי
יהיו שינויים בלתי צפויים ברמה המקצועית שיכולים להתרחש, אך אל תפחדו: השינויים יכולים להביא תפנית חיובית בעבודה שלכם. הכל בתנאי שלא לדאוג, לקבל ולהסתגל לתנאים החדשים. תהיו סבלניים.
אהבה: השמיים של בני הזוג הנשואים הם כחולים. למי שלא נשואים, הם יכולים לחזור לאהבה ישנה. יחד עם ההחזרה זאת או לחייהם, הם ירגישו מבולבלים, משום שההרגל הוא להתחיל כל הזמו עם משהו אחר והם עדיין אינם מוכנים ליחסים לטווח ארוך.
בריאות: יש להיזהר בעובדה למכונות וציוד שאתם מפעילים. פציעות של הידיים אפשריים. כל זה הוא ההמשך של העצבנות שנגרמת על-ידי השפעות השליליות של אוראנוס.

מזל דלי
במישור המקצועי אתם חולמים כבר הרבה זמן על קידום והבוסים שלכם יודע ים היטב שמגיע לכם. אבל תצטרכו לחכות עוד עם הקידום, בשל ההשפעות השליליות של פלוטו. אחד שיודע לחכות, יתפתחו לו כל הדלתות בזמן. האם יש לכם סבלנות?
אהבה: הנאה והרמוניה בחיי הנישואין השל הזוגות. אלה שרווקים חיים עכשיו אהבה מלאה בתשוקה נעימה וחזקה. הם יודעים ליהנות מהחיים, אבל גם צריכים לחשוב על יציבות, כי הם צריכים את הביטחון הרגשי של האהבה האמיתית.
בריאות: ההשפעות של הכוכבים יכולות להפוך אתכם לעצבניים. יש להפסיק עם הדברים המעוררים: טבק, אלכוהול, קפה, והרטבים הפיקאנטיים. ישנם הנאות נוספות בעולם…

מזל דגים
כוכב הלכת מרקורי נותן תנופה חדשה לעיסוק המקצועי שלכם. כל זה, זה מתרגם לתוצאות מוחשיות. הרעיונות החדשים ייתנו את התנופה כדי לנוע קדימה, בתנאי שאתם תתארגנו ביעילות כדי להישאר במסגרת הגבולות של היכולות שלכם.
אהבה: יש אווירה ההרמונית אצל הזוגות הנישואים וגם חושניות. מי שלא נשואו אהבה היסטורית וחדשה תגיע ותכנס לחייהם בסערה, ותהפוך למערבולת של תשוקה מתערבל. זה לא ייקח זמן רב עד יתחילו לדבר על נישואין.
בריאות: פלוטו מגביר את העצבנות. להימנע מהגזמות, ולאמץ עורך חיים בריא. לצאת לטבע. יהיה מצויין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות