מזל בתולה הורוסקופ שבועי 07.07.17

מזל בתולה הורוסקופ שבועיאתם עוברים תקופה של מלנכוליה, אשר, מיוצרת על ידי פגישה עם אהבה ישנה. הזיכרונות חוזרות באופן אובססיבי כל יום השבוע. גם אם אתם מרגישים שאתם עסוקים מאוד, תגלו שאתם עדיין מסוגלים לטפל בעניינים של אחרים. באמצע השבוע תקבלו ותתנו מתנות יקרות. בסוף השבוע, כל התוכניות שלכם ישתנו, בגלל הופעתו של אדם שיחייב אתכם למלא את כל חובותיכם.

אהבה: השמש, לפי אסטרולוגיה שבועית, מביאה את החיי הנישואין בעדיפות הראשונה, כך ששום דבר לא יפריע למערכת היחסים. הרווקים חברותיים מאד, וזה דבר טוב. יוצאים הרבה ויקבלו הזדמנות ליצור קשר מבטיח מאוד. זה אפשרי שידידות גרידא, תהפוך לאינטימי יותר.

בריאות: הבריאות זהו תחום רגיש עכשיו, כי השברירים שבניהם יסבלו קלות מאלרגיות או הפרעות הורמונאליות, אבל שום דבר רציני. לפי אסטרולוגיה שבועית כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

קריירה וכסף: יש לחזק את הקריירה שלכם באמצעות אנשים, אשר מכירים ומעריכים את יכולותיכם. על פי הורוסקופ שבועי, בתחום הקריירה הכל הולך חלק. אבל, אם אתם לא זהירים במה שאתם אומרים, או מתבדחים, הדברים יכולים לחזור נגדיכם.


עמוד זה נצפה ע"י 1,329 גולשים