אסטרולוגיה של הבית שלנו

אסטרולוגיה יכולה ללמד אותנו המון דברים, ובאמצעותה ניתן להבין ולהתרשם מן האנשים אשר עומדים מולנו. ניתן לפרש את אורח החיים שלנו בבית באמצעות קישור אל מזלות, לכל מזל יש סממנים בולטים לאירוח שלו ולתחזוקת הבית שלו על פי השקפתו ועל פי השיוך שלו.

 

 

Ariesמזל טלה
אפשר להגיד הרבה על בני מזל טלה, לפחות ההשקפות שלהם מבחינת דיור ניכרת בעיקר בחוסר יציבות. הם מחליפים המון דירות במהלך חייהם ולעיתים זה נובע מילדות שבה כך היו נוהגים הוריהם.

Taurusמזל שור
אחד הדברים שהכי חשובים לבני מזל שור זה היציבות ושימור הקיים. הם מאוד אוהבים את המקום בו הם מתגוררים ומאוד קשה להם לעזוב אותו – הם תמיד יחפשו כיצד לחדש את מה שיש להם במקום להחליף אותו כך גם בדירות.

Geminiמזל תאומים
טכנולוגיה זה הדבר שמאפיין את בני מזל תאומים. ניתן להבין זאת באמצעות אמצעי הטכנולוגיה הרבים אשר נמצאים בתחום ביתם. מדובר באנשים שלא אוהבים לבלות את זמנם לבד ותמיד יזמינו אנשים אל הדירה שלהם.

Leoמזל אריה
כאשר אנחנו מדברים על בני מזל אריה מדובר באנשים שהמראה החיצוני והרהיטים בדירה שלהם חייב להעיד על יוקרה ואצולה. הם בחיים לא יגורו בדירות קטנות ומוזנחות ויעדיפו את האופציה של דירה גדולה ככל הניתן.

Cancerמזל סרטן
בני מזל סרטן מאוד קשורים להורים ולמשפחה וזה מתאפיין גם בדיור, הם לא ימהרו לעזוב את בית הוריהם וינסו לנצל את השהות בו עד תום. במקרה ויחליטו לעזוב הם תמיד ינסו לשחזר את בית ילדותם ולאפיין את אותו בית בביתם החדש.

Virgoמזל בתולה
בני מזל בתולה מסתפקים במועט, בחיים לא יחשבו מעבר למה שהם מסוגלים להשקיע באותו הרגע. דואגים לרוב לאיכות הסביבה ולמחזור דבר שיתאפיין גם בעיצוב הבית ובפיתוחו.

Libraמזל מאזניים
ההרגל של בני מזל מאזניים ליציבות ובטיחות בתחום הכלכלי תביא אותם להעדיף בית משלהם ולא לפנות אל האופציה של שכירות. אוהבים סגנון נקי וחלק כי כך גם האופי שלהם, הם אף פעם לא רוצים להפריע לאף אחד.

Scorpioמזל עקרב
כאשר מדברים על בני מזל עקרב הם מתחלקים לשתי קצוות – מצד אחד יתרמו לבניין ויתנדבו לעזור לו בכל הזדמנות שרק תצוץ ומנגד לא אוהבים שפולשים להם לטריטוריה ולא כדי להיכנס איתם לריבים על כך.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת בני מזל קשת, בית זה מקום לשינה בלילה. אוהב בילויים ולכן יש סיכוי גדול שיעדיף לפנות אל האופציה של שכירות כי מבחינתו אין הרבה ערך לדירה משלו והיא רק מיועדת לשינה בלילה.

Capricornusמזל גדי
נוסטלגיה מניעה את בני מזל גדי, אוהבים לשמור חפצים ישנים והעיצוב של הבית שלהם יתבסס על ריהוט ישן וכבד. אוהבים להיות בעבודה ולכן לא תמצאו אותם נוכחים הרבה זמן בבית שלהם.

Aquariusמזל דלי
בית פתוח יאפיין את בני מזל דלי אשר אוהבים לארח אנשים ולקיים במתחם הבית מקום מפגש ודיונים על נושאים שונים ומגוונים. תמיד יש חברים בבית…

 

Piscesמזל דגים
תחושת האי צדק תאפיין את בני מזל דגים גם בדירה שלהם, לרוב הם לא יהיו שלמים עם הדירה בה הם גרים עקב היותם טיפוס וותרן שלא נלחם על רצונותיו.

 


עמוד זה נצפה ע"י 5,594 גולשים


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות