הורוסקופ שבועי 01.11.13 – 07.11.13

Ariesמזל טלה
השבוע בקריירה יש שיפור נטו, וזה מגיע לאחר תקופה שבה כוכב הלכת פלוטו, גרם לחוסר יציבות של המעמד המקצועי, של העתיד, או התמצאות במקצוע. הפעם, לפי תחזית הורוסקופ שבועי, הכל יחזור לקדמותו.
אהבה: האקלים בבית של אלה שנישאו הופך לרומנטי. הרווקים נהנים מהרפתקאות רומאנטיות רבות ומבלים כל הזמן. אבל הם צריכה להיות ערים: לשקול טוב את היתרונות והחסרונות של מערכות יחסים זמניים.
בריאות: השמש מביאה חיוניות ואנרגיות חיוביות עבור בני מזל זה. ונוס מביא איזון, אבל נקודת התורפה הוא המשקל, כי ונוס יעשה לכם תיאבון.

Taurusמזל שור
  צפוי לכם הורוסקופ שבועי מצוין. כל האנרגיה שלכם מרוכזת בערוץ המקצועי כדי לסיים באופן חיובי כמה פרויקטים. אתם רוצים יסודות יציבים עם החברים ועם האנשים שאתם אוהבים ומנסים להתייחס אליהם בצורה המקורית. אך ההצלחה שאתם משיגים גורמת להרתעה מצידכם. רביעי או חמישי, אובדן של משהו יגרום לכם לרצות לא לצאת מהבית. בעבודה ובנישואין, הכל הולך טוב, בדיוק כמו שאתם רוצים. מצד שני אתם לא יכולים להתרגל למצב החדש. בסוף השבוע אתם תרצו לבלות את הזמן עם המשפחה או את יקירכם. זה הזמן להתחיל דיאטה כנגד חוסר האיזון בתקופה האחרונה.

Geminiמזל תאומים
  יש לכם תחזית אסטרולוגית אשר נתמך היטב על ידי פלוטו. במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר בעצמכם ומתמודדים עם הקשיים בנחישות. התוצאה: הקריירה שלכם פשוט תיתפס לשחקים.
אהבה: השמש מביאה את חיי הנישואין במקום הראשון. לא יהיו שום בעיות שאין אפשרות לפתור. הרווקים יהיו חברותיים מאוד, דבר אשר מביא יתרונות: לצאת החוצה אל העולם, לקבל הזמנות והיכרויות מבטיחות. זה אפשרי שידידות גרידא תעשה טוויסט למשהו אינטימי יותר.
בראות: אתם בכושר גופני טוב, יש לכם טונוס מדהים. חולים כרוניים ירגישו שיפור במצבם.

Cancerמזל סרטן
ברמה המקצועית, לפי אסטרולוגיה שבועית, אתם מתקדמים צעד אחר צעד, עם משמעת קפדנית, עבודה קשה והתמדה. . זה היתרון הגדול שלכם וכך תקבלו את התגמולים שאתם רוצים.
אהבה: מרקורי מפעיל השפעה חיובית בחיי הנישואין ותזכו לשלווה ושקט. הלא נשואים יכולים ליהנות תחת ההשפעה של השמש, מרגעים של אושר ומרומן ללא עננים. השמש מבטיחה דברים נהדרים ויופיטר יזכיר להם על נישואין.
בריאות: בריאות טובה, אבל מי שיודע שהגזים עם האוכל רצוי לבצע בדיקת כולסטרול.

Leoמזל אריה
מאדים בקונפיגורציה הרמונית ה"משחררת" את האנרגיה ואת נחישותכם. הורוסקופ שבועי חוזה שבוע שהיא אופטימאלית להפעלת פרויקטים שאפתניים, כי אתם ממולחים ואמיצים.
אהבה: אינטימיות וחושניות שולט בין הזוגות הנשואים. הרווקים מרחפים בעננים! . גם חלומות הם טובים לפעמים, אבל אופוריה מופרזת יגרמו להם לקבל קרפדה כנסיך או נסיכה כמו בסיפור, לפי המקרה. אזהרה: החיים הם לא סיפור אגדה…
בריאות: אותו המאדים ההרמוני ימלא אתכם באנרגיה, ויעניק איזון טוב, גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית.

Virgoמזל בתולה
הכוכבים יעודדו אתכם לרצות להצליח ומצד שני, אתם לא מחפשים תהילה קצרת ימים. אתם, לפי הורוסקופ שבועי, תשקיעו בעבודה כוח יוצא דופן, ולא תבזבזו שום מאמץ כדי להגיע למטרה. אתם מתמקדים במטרתכם בעקשנות ואתם תצליחו!
אהבה: חיי הנישואין של יכולים להיות מגוונים: חלקם קרובים פרידה, לאחרים יש קשיים בחיים המיניים או בעיות אחרות.
אולם, אירועים בלתי צפויים, יכולים לבוא ולתקן את המצב. אלה שלא נשואו לא צריכים להתבלבל בין רצונותיהם לבין המציאות, כי סביר להניח שקשר בתקופה הזאת יביא יותר אכזבות מאשר אושר.
בריאות: מאדים משפיע לטובה על בריאותכם: לא יחסר דינאמיות והתלהבות. אבל להיזהר כי אוראנוס, יכול לגרום לעצבנית ולרגישות.

Libraמזל מאזניים
בגלל מפת הכוכבים, הרצון שלכם להרוויח, באופן מקורי, הוא דגול, אבל באותה מידה, הכוכבים צופים הורוסקופ שבועי שממליץ גם על להשקיע בתענוגות. זה גם נכון שאתם מלאי השראה ושאתם יכולים ליישם כל זה באופן אינטליגנטי. מדובר בסדרה של רעיונות אשר עלולה לגרום לתועלת כלכלית. עם זאת, צריך להיזהר מהנטייה להמשיך ללכת באותה המסע הלא רצוי, רק בגלל שאתם מפחדים מהתגובות של אנשים מעורבים. זהו הזמן לשנות כל הפרויקטים שלכם.
בריאות: השבוע אתם מרגישים מלאים בכוח והבריאות שלכם מעולה. אם זאת, עבור בני מזל מאזניים בגיל השלישי מומלץ להוריד את כמות הסוכר גם אם לא הייתה לכם אף פעם בעיה בעיה של סוכרת.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי תהיה קצת מהומה. אבל, אתם תוכל לנהל את המצב בצורה יעילה. מרקורי יצייד אתכם עם חוש מעולה של הסתגלות ויעניק לכם רעיונות מקוריים.
אהבה: הגיע הזמן עבור זוגות נישואים עם בעיות לנקוט בצעדים כדי לשפר את היחסים. כדאי לשים לב. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, חייבים לעמוד על המשמר! אדם מאוד מפתה אבל לא קן, עושה הבטחות חסרות שחר.
בריאות: אתם במצב טוב מבחינה פיזית. רק אל תגזימו מכל מני דברים, ותהיו פעילים. עבור בני מזל עקרב עם עודף משקל מומלץ לקבל תחילת על התחלת הדיאטה שכל הזמן דחיתם.

Sagittariusמזל קשת
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על שבוע מלא בהמון באתגרים עבורכם. השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם עלולים להיות מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים, בכוחות עצמם, לאחר שהשקעתם כל כך הרבה מאמצים כדי למצוא פתרונות. פשוט, רעיונות, השראה ותמיכה באים מהמקום הכי לא צפוי. עם זאת, יש צורך להיות מוכנים לשינויים, לפחות מבחינת הגישה, החזון, קריירה ועסקים.
בעבודה או בעסקים שלכם יתכן שיהיו לכם הצעות מפתיעות מי מישהו שהכרתם מזמן. לא לענות להצעות מידי.
כדאי להתייעץ קודם עם אנשי מקצוע שמבינים עניין.

Capricornusמזל גדי
כדי להיות מסוגל לסיים את העבודה ואת הפרויקטים בעבודה, יהיה עליכם להשקיע מאמצים רבים ולעשות שימוש בשיטות שלפעמים מוזרות ומשעממות. אבל ה"פרס" יהיה שווה את המאמץ והפרויקטים יהיו ברמה. על פי הורוסקופ שבועי הכוכבים יתמכו בכם, אבל עליכם לעשות את המאמץ הנדרש.
אהבה: שפע של כוכבי לכת מועילים לחיי הזוגיות. עבור הרווקים קיים צמד פלנטארית התומך בחיי האהבה שלהם. מלאי בסקס אפיל, אפיל וקסם הם יעשו רק "קורבנות" סביבם.
בריאות: מאדים מביא לרוב בני מזל זה מערכת חסינות העולה, אבל כמה מהם יהיו קצת מתוחים.

Aquariusמזל דלי
הכוכבים צופים לכם הורוסקופ שבועי שאפשר להגדיר אותו כ "השבוע הכלכלי שלכם". מעבר הכוכבים מכניס אתכם לתקופה של שפע כלכלי או אפשרות לבניית עתיד כלכלי טוב יותר, אם זאת היו מתונים בהחלטותיכם ואל תבזבזו לחינם זה שיש לא אומר שצריך לבזבז ולכן יש להימנע ממהלכים קיצוניים.
אהבה: התחום הרומנטי מטיב עמכם מאוד ונראה שמעולם לא הייתם מחוזרים יותר, תיהנו מכך ותחזירו אהבה לסובבים אתכם. בתחום המקצועי אתם גם כן נהנים מתקופה טובה ומצפה לכם הרפתקאה או משימה מהנה בקרוב.
בריאות: שימו לב לבני המשפחה שלכם בגיל השלישי. הם צריכים לעשות בדיקות דחופות ואתם צריכים לדאוג לזה.

Piscesמזל דגים
הקריירה מתנהלת בתקופה הזאת די בקלות. אתם מסתדרים יותר טוב עם הבוסים והעמיתים לעבודה. אם אין לכם עבודה, יש לעשות חיפושים יותר רציניים, כי יהיו הזדמנויות רבות למצוא משהו טוב.
אהבה: יופיטר יסייע למצוא פתרונות אופטימאליים לחילוקי דעות שבתוך המשפחות. לעומת זאת, הורוסקופ שבועי חוזה,  חיי אהבה די כאוטיים עבור הרווקים. אהבה ממבט ראשון זה לא דבר רע, אבל שזה לא יקרה לעתים קרובות מדי… האירועים יכולים להתפתח ויש לנקוט בצעדים בזמן.
בריאות: הכוכבים אומרים שפעילות גופנית באופן סדיר זה דבר טוב. אל תתנו לגוף להתדרדר, אתם תתחרטו על זה.