הורוסקופ שבועי 07.10.16 – 13.10.16

Aries

מזל טלה
לפי תחזית אסטרולוגית עם מאדים שנמצא בזווית שתומכת בכם, אתם מתפקדים עם הרבה אנרגיה במישור המקצועי. אבל יש להימנע מלקחת החלטות לא מחושבות ולהתרחק ממצבים שיכולים לבלבל אתכם.
אהבה: בתוך המשפחות אווירה חמה, לוהטת, לשמחתו של בני הזוג שלכם. הורוסקופ שבועי חוזה עבור הלא נשואים, בזכות ההשפעה החיובית של אוראנוס, היכרות, לא צפויה ו מאד החלטית. האושר יאיר את חייהם שנים רבות.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שאתם נהנים ממצב בריאותי מעולה. רק חלקם עשויים להרגיש "לחץ" בהשפעה של אוראנוס, אבל ניתן להתגבר על כל זה עם תה מרגיע.

Taurusמזל שור
הדברים במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו פשוטים. אבל, אתם צריכים להיזהר להיות מעורבים בסכסוכים עם כמה אנשים בסביבה המקצועית. במקרה של כוח עליון, יש להימנע מוויכוחים סותרים. אתם יכולים לשחק את התפקיד של המתווך.
אהבה: ונוס משפיע לטובה על חיי הנישואין על פי תחזית אסטרולוגית של מזל זה. ארוחת ערב רומנטית זה כל מה אתם צריכים. הלא נשואים יחיו את הנס של האהבה מעריכים את החיוביות של החיים ורואים הכל בוורוד. חיים את האהבה ברמה הגבוהה ביותר, דבר שלא קורה כל יום.
בריאות: עם יופיטר ופלוטו בזווית טובה הדינאמיות לא חסרה לכם. אם זאת, לפי המלצת אסטרולוגיה שבועית יש לשים לב שיש נטייה להגזים, דבר שגורם לעייפות. תהיו הגיוניים!

Geminiמזל תאומים
יהיה לכם הזדמנות כדי להתבלט בעבודה השבוע. אם עד עכשיו נשארתם בצל, כעת על פי אסטרולוגיה שבועית באפשרותכם להפתיע לטובה, מבחינה מקצועית. השאפתניים הסובבים אתכם חייבים לזכור שאתם שם. שלא יהיה ספק שאתם מצטיינים במקצוע.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתוך המשפחות מרגישים אווירה של שקט ושלווה . הרווקים עשויים לריב עם בני הזוג: הם לא באותה דעה וזה מביא למחלוקת בניהם. יש למנוע ממצב כזה ולהביע את רצונם האופן ברור.
בריאות: למאדים ונפטון על השפעות על בריאותכם, אשר יכולות לגרום לאי יציבות,על פי תחזית אסטרולוגית  אבל שום דבר רציני. אם העייפות, עוצרת את ההתלהבות קצת בילוים יכול לתקן הכל.

Cancerמזל סרטן
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועי העתיד נפתח לצד הטוב עם הרבה הזדמנויות ועם ביטחון עצמי מחודש. מאדים ויופיטר יעניקו לכם הזדמנות של טיפוס מהיר הירארכיה המקצועית. אם אתם מתכננים לפתוח עסק משלכם, עכשיו זה הזמן המתאים.
אהבה: בחיק המשפחות יש תחושה של טוב, של שלמות, של סביבה חמה. עבור הלא נשואים לפי אסטרולוגיה שבועית יש הרגשה כבדה של להיות לבד, אבל מפגש מכריע יגרום לחשוב לכיוון הנישואים.
בריאות: חיוניות ואופטימיות! אך, שימו לב כי לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שתסבלו מכאבי שיניים שיכולים להפריע, כך שרצוי ללכת לרופא שיניים לעיתים קרובות יותר.

Leoמזל אריה

יש לחזק את הקריירה שלכם באמצעות אנשים, אשר מכירים ומעריכים את יכולותיכם. על פי הורוסקופ שבועי, בתחום הקריירה הכל הולך חלק. אבל, אם אתם לא זהירים במה שאתם אומרים, או מתבדחים, הדברים יכולים לחזור נגדיכם.
אהבה: עבור אלה שכבר נישאו לפי אסטרולוגיה שבועית מדובר על תקופה טובה, שקטה. הרווקים צריכים לשים לב לנטייה לבדידות מוגזמת. נפטון יכול לגרום להם לעשות הכל כדי לברוח מן הבדידות. אתם חייבים להיות סבלניים. הפתגם אומר "מי שיודע לחכות, הזמן פתח לו את כל הדלתות ".
בריאות: אתם מלאי אופטימיות. רק אוראנוס יכול להביא לפי תחזית אסטרולוגית הסיכון קטן לתאונות: למשל אם אתם עוסקים בגינון, חתכים או מכות באצבעות

Virgoמזל בתולה
על פי הורוסקופ שבועי, אף כוכב לכת אינו משפיע ישירות על תחום המקצועי שלכם. זה אומר שאתם עובדים ללא חשק, אבל עדיין נשארים שפע של כוכבי לכת אחרים, אשר יעניקו לכם רעיונות טובים ומעניינים. לרשום, להשתמש ולהתחיל לממש אותם.
אהבה: בתוך המשפחות לפי תחזית אסטרולוגית משתדלים לגרש את השגרה והשעמום: בלב שלהם יש חגיגה. הרווקים חייבת לדעת בדיוק מה הם רוצים. לא טוב בשבילם להבטיח, אם הם יודעים שלא יכולים לקיים את ההבטחה. זה יכול להוביל אותם הרבה יותר רחוק משחשבו. שעלולים להתעורר כל מני סיבוכים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית לא תהיה שום מחלה רצינית, רק ההשפעה האומללה של שבתאי יכולה להביא מחשבות שחורות ולמצב הרוח רע. תנסו להיות אופטימיים יותר.

Libraמזל מאזניים
לפי הורוסקופ שבועי אתם בתקופה של תנופה ואופטימיות. הגיע הזמן לעסוק בפרויקט שדורש תשומת לב רבה מצדכם. אבל יש צורך לשלוט על באגרסיביות, כי אחרת המצב עלול להיות קריטי לטווח הבינוני. בנוסף להימנע מלקחת החלטות פזיזות, ללא מחשבה עמוקה.
אהבה: בתוך המשפחות הדיאלוג מתחדש וזה בסיס מצוין ליציבות. על פי תחזית אסטרולוגית נפטון מביא עבור לרווקים הזדמנות לשפר את חייהם סנטימנטאליים. תהיה הזדמנות, לתרגם את הפנטזיות שהיו לכם ל מציאות. בכל מקרה, הגיע הזמן לנצל כל רגע…
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להימנע מעודף מזון או מין. לאמץ אורך חיים בריא ואתם תרגישו הכי טוב שיש.

Scorpioמזל עקרב
במקצוע, אתם משקיעים יצירתיות רבה וזאת הנקודות החוזק שלכם, כי לפי אסטרולוגיה שבועית נפטון הוא בזווית הרמונית. אל תהססו להציג את הפרויקטים שמייצגים את אישיותכם. אם אתם חושבים, הרבה זמן לעבוד בתחום של יצירה אל תהססו לעשות זאת .
אהבה: אלה שנישאו כבר, מעריכים עכשיו את הנאמנות יותר מכל דבר אחר, כדבק של הנישואים. הורוסקופ שבועי ממליץ לרווקים גם אם הם מרגישים בודדים, שלא צריכים להיצמד מהראשון שמגיע, כי זה יזמין אכזבות. סבלנות! הדברים הולכים ומסתדרים בקרוב.
בריאות: פלוטו לפי תחזית אסטרולוגית הוא קצת שובב. בגלל זה יש לעמוד על המשמר, כי למרות שאין שום דבר רציני, אם תהיו רשלנים מדי יהיו על כך השלכות שליליות.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי, שום דבר באמת חשוב קורה בתחום המקצוע. שבתאי יסייע להתקדם, אבל שום דבר מרהיב בזה, זה רק יעזור לכם להיות יעילים במקצוע. השאפתניים ביותר מבניכם, חושבים אולי לקידום או שינוי במקום עבודה, אבל לא להיות פזיזים! הסבלנות מתוגמלת.
אהבה: בתוך המשפחות לפי תחזית אסטרולוגית כל הבעיות יסתדרו באמצעות דיאלוג וזאת הדרך הטובה ביותר! הלא נשואים שהאמינו שמדובר על קשר לא רציני יהיו מופתעים לשים לב שזה הופך לקשר מתמשך. ולא יצטערו על כך!
בריאות: יש לכם אנרגיה פנומנאלית! אבל, אסטרולוגיה שבועית מזהירה שאם אתם לא תנהלו את האנרגיה הזאת כמו שצריך היא תרד לטמיון…

Capricornusמזל גדי
אם השגתם הצלחה מקצועית, רצוי לא להישען על עלי דפנה. נהפוכו, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להגן באופן נמרץ את מעמדכם, אחרת תגלו שי עמיתים קנאים, רבים שאורבים לכם.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, ונוס משפיע לטובה על חיי הנישאים, אבל פלוטו לא! אז, , לכו על קצות האצבעות… הלא נשואים צריכים להיזהר: אנשים שאתם תכירו בתקופה הזאת אינם המתאימים להיות הנפש התאומה או מה שאתם מחפשים. צריך לחכות עד אתם פוגשים את האדם הנכון.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית הכל בסדר עם הבריאות וכאבים שסבלתם מהם לאחרונה לאט, לאט נרגעים.

Aquariusמזל דלי
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו ויעזרו לכם להגשים את השאיפות. אל תהססו להסתכל על הדברים בגדול, ואפילו לקחת סיכונים: הסיכויים הם טובים.
אהבה: אווירה טובה בחיי המשפחה: יהיו הרבה פעילויות כפיות ומרגיעות. לפי תחזית אסטרולוגית אלה שלא נשואו יזכו בהרפתקאות רבות, וחיים את החיים עם שמחה ואמונה. תהיה הזדמנות נהדרת לפגוש את האדם שיגרום להם לחשוב על נישואים.
בריאות: אתם לא יכולים להתלונן מכלום במהלך תקופה זו. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא לעשות דברים קיצוניים.

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מלאי מוטיבציה, עקב הנוכחות של כוכבי לכת רבים שיעזור לכם למצוא רעיונות עבור עתיד טוב. לפי הורוסקופ שבועי רצוי להשיג את היתרון של העצמאות ושל האחריות, אפילו אם זה יהיה קצת יותר קשה.
אהבה: התקשורת, בחיי הנישואין יכולה להרגיע את המצב. לפי הורוסקופ שבועי לרווקים קשה מאד עם הבדידות . אבל לא חייבים להיות מיואשים, כי ונוס יכול לגרום לכך תפגשו את האדם שאתם מחפשים זמן רב.
בריאות: עם פלוטו ויופיטר בסביבה, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם חזקים כמו סלע והכל יהיה בסדר, אם לא תגזימו עם האוכל או עם השתייה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,127 גולשים