הורוסקופ שבועי 17.07.15 – 23.07.15

Aries

מזל טלה
על פי תחזית אסטרולוגית יש סבירות גבוהה  שבעבודה ידברו על נושאים חשובים שעשויים להשפיע עליכם ישירות. זה יזכיר לכם כמה דברים שאתם לא מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי זאת לא העבודה האידיאלית או העמיתים לא הכי נוחים אבל עליכם למצוא מכנה משותף בניכם לבנם וללמוד לעבוד בצוות!
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  הורוסקופ שבועי הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Taurusמזל שור
אתם יכולים לחזק את המעמד שלכם במקום העבודה ללא מאמץ יוצא דופן. לפי הורוסקופ שבועי היחסים עם שותפים למקצוע ועם בוסים שלכם יהיו נוחים והכל התנהל באווירה של דיאלוג ושל סובלנות. אם תקבלו את ההכרה שאתם חושבים שמגיע לכם אז הכל באמת יהיה נפלא.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.

Geminiמזל תאומים
הירח המלא עשוי להביא למרכז תשומת הלב בעיות בתחום המקצועי בעיות אשר טופלו באופן שטח או אולי מתחים בניכם ואלה שאתם עובדים עמם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להשתמש בהזדמנות זו כדי להבהיר פעם אחת ולתמיד וזה תלוי רק בכם!
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית הירח המלא יגרום לכם להיזכר במערכת יחסים אשר כשלה, אהבה נכזבת או שלא התממשה בעבר. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה אפשרי שזוגכם יבין איזה מחשבות רצות בראשכם. אל תתנו לזיכרונות להשתלט עליכם אלא רק אם זה עוזר לכם לעשות שינויים לטובה במערכת היחסים הנוכחית.
בריאות: הירח המלא משפיע על בריאותכם באופן כללי, אינדיקציה חזקה שאתם צריכים לעשות שינוים במישור הזה. הורוסקופ שבועי מצביע לאו דווקא למצב הפיזי, אלא יותר למצב הפנימי. זה סימן שדורש שינוי באופן שבו אתם מתמודדים מול אכזבות, תסכולים וחוסר שביעות רצון שהיו בעבר. להימנע מחוסר סבלנות ועצבים.

Cancerמזל סרטן
לפי תחזית אסטרולוגית שבועית רצוי שהשבוע אתם צריכים לקבל החלטות אשר יכולות להשפיע על עתידכם. לפני שתקבלו כל החלטה רצוי לקבוע מחדש סדר עדיפויות. בעבודה, כרגיל תהיה לכם הרבה עבודה. אתם צריכים הרבה סבלנות כדי להתגבר על כל מני עיכובים.
אהבה: הזוגיות בחיי הנשואים היא נהדרת בימים אלה. ההמלצה של אסטרולוגיה שבועית עבור הרווקים היא שבינתיים כדאי להם להישאר עם הראש על הכתפיים ולקחת צעד אחורה. זה יכול לעזור להם להעריך טוב יותר אירועים מן העבר ולא להתחרט על ההחלטות פזיזות או על הגישה לא נכונה לגבי קשר חדש.
בריאות: באופן כללי, על פי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי הוא די טוב, אבל למרות שהכוכבים חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מבוגרים יותר יכולים להרגיש קצת חוסר נוחות.

Leoמזל אריה
השבוע תזכו בשבוע שקט ביחס לשבועות האחרונים שבהם גם עבדתם וגם ביליתם הרבה . תנצלו זאת כדי לנתח ולהירגע ויאפשר לכם למלא שוב את הבטריות עם אנרגיה שאתם זקוקים לה להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות ערניים במה שקורה סביבכם, כי תכנון נכון של הדברים יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה: יכול להיות, לפי הורוסקופ שבועי תרגישו משיכה כלפי מישהו שאינו פנוי ושלא שותף לרגשות שלכם. מוטב להתעורר למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. במידה ואתם כבר במערכת יחסים, טוב תעשו לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בוודאות לידכם יש אדם מיוחד מאד ומגיע לו אהבה ונאמנות.
בריאות: הדאגות מונעים מכם לטפל בכם כמו שצריך מבחינה בריאותית. אל תשכחו שחשוב לנוח מספיק, אחרת, בריאותכם תיפגע. הורוסקופ שבועי ממליץ להאט את הקצב בעבודה וגם בבית עד כמה שניתן. שימו לב גם לתאונות קטנות שיכולות להתרחש בגלל חוסר זהירות.

Virgoמזל בתולה
גם בימים האלה התקציב שלכם חייב להיות מארגון, במיוחד אם אתם תצטרכו להכניס עמוק את היד לכיס ברצון לשמור על רמת חיים מסוימת. על פי הורוסקופ שבועי הימים שלישי עד חמישי יהיו הימים הכי טובים מבחינה מקצועי. לא יזיק לרכז את המאמצים ולהתמודד עם המטלות השותפות דווקא בימים אלה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Libraמזל מאזניים
זה יהיה מצוין אם השבוע תיקחו הפסקה. לפי תחזית אסטרולוגית השבוע אתם צריכים לקחת הפסקה כי עד כה עבדתם קשה מאד. זה גם השבוע של קביעת סדר עדיפויות. בעבודה, יהיה לכם הרבה עבודה אבל היעלות נמוכה. עכשיו אתם צריכים סבלנות. יש להימנע לקבל החלטות בחיפזון בפגישות.
אהבה: אנשי המשפחות לא צריכים ללכת שולל עם ההרגשה שאתם תמיד צודקים או שהסובבים אתכם יש להם אישיות כל כך מסובכת שקשה להבין אותם. לרווקים אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיעזר בסבלנות ולנסות לראות גם מעבר למה שנראית לעין. הם עשויים להיות מופתעים במובנים מסוימים.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, על פי הורוסקופ שבועי אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Scorpioמזל עקרב
אם אתם נמנעתם לשלם חובות או תשלומים, טוב יהיה, על פי הורוסקופ שבועי שעד יום חמישי תסדרו את הדברים . בנוסף, במקום העבודה השקעתם די הרבה כך שאתם מוערכים בדרך אחת או אחרת. נסו לא להיות תלויים באחרים זמן ארוך מדי.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי תחזית אסטרולוגית יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Sagittariusמזל קשת
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי תחזית אסטרולוגית הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בשבוע על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: מנקודת המבט הסנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תרגישו מלאי אנרגיה, להוטים לשתף את הרגשות והרצונות שלהם. ייתכן שאתם תפגעו בבני זוגכם בגלל דברים שלא מובנים נכון. אולם, במקום לנסות לתקן את השני, אתם צריכים ללמוד לקבל את הפגמים. מערכות יחסים שמתחילות עכשיו ייתכן שיהיה בעלות עניין וימשיכו זמן קצר מאד.
בריאות: אתם נמצאים בתקופה של בעבודה מאומצת, דורשים ממכם הרבה וקשה להתמודד עם האינטנסיביות כזו לתקופה ארוכה.  אסטרולוגיה שבועית חושבת שכדאי לצאת לחופשה קצרה כדי לחדש את הכוחות שלכם.

Aquariusמזל דלי
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה . זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. אל תשכחו שכלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצת של אסטרולוגיה שבועית המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה. יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה אתם יכולים לצפות לדרישות יותר ויותר גבוהות וגם לקצב עבודה אשר גדל בעקביות. זאת לא סיבה לפחד כי לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מוכנים לעמוד בכל קריאת תגר ואפילו תקבלו שבחים מכולם. מבחינה פיננסית זו התקופה המתאימה לנצל כל הזדמנות להרוויח וזאת ללא מאמצים גדולים מדי.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. הדרך הפשוטה להבין את רגשותיכם תהיה לצאת לחופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי הורוסקופ שבועי כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.



עמוד זה נצפה ע"י 2,562 גולשים