הורוסקופ שבועי 20.07.13 – 26.07.13

מזל טלה
הדברים במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו פשוטים. אבל, אתם צריכים להיזהר להיות מעורבים בסכסוכים עם כמה אנשים בסביבה המקצועית. במקרה של כוח עליון, יש להימנע מוויכוחים סותרים. אתם יכולים לשחק את התפקיד של המתווך.
אהבה: ונוס משפיע לטובה על חיי הנישואין של מזל זה. ארוחת ערב רומנטית זה כל מה אתם צריכים. הלא נשואים יחיו את הנס של האהבה: מעריכים את החיוביות של החיים ורואים הכל בוורוד. חיים את האהבה ברמה הגבוהה ביותר, דבר שלא קורה כל יום.
בריאות: עם יופיטר ופלוטו בזווית טובה הדינאמיות לא חסרה לכם. לשים לב שיש נטייה להגזים עם המזון או עם סקס, דבר שגורם לעייפות. תהיו הגיוניים!

 

מזל שור
לפי הורוסקופ שבועי, מרקורי מעניק לכם רעיונות מבריקים וזה מאפשר לכם להתקדם בקריירה. הוא יעזור לכם שוב לזהות ההזדמנויות שעולות על הפרק. תתרחקו מהנטייה לחלום יותר מדי.
אהבה: חיי הנישואין, תחת עינו הפקוחה של יופיטר, יהיו קלים ומהנים. למי שלא נשואים, חיי האהבה, תחת עינו של ונוס, יתמלאו בהמון תשוקה . הגיע הזמן לפגישות לא צפויות והרפתקאות מלאות תאווה. אבל, כמו שלאף אחד אין אנרגיה בלתי מוגבלת, הם יהיו חייבים להנמיך את הלהט.
בריאות: מי שמאמץ משטר של חיים בריאים, לא יתלונן על כלום.

 

 

מזל תאומים
אם השגתם הצלחה מקצועית, רצוי לא להישען על עלי דפנה. נהפכו, יש להגן באופן נמרצות את מעמדכם אחרת תגלו שי עמיתים קנאים, רבים שאורבים לכם.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, ונוס משפיע לטובה על חיי הנישאים, אבל פלוטו לא! אז, , לכו על קצות האצבעות… הלא נשואים צריכים להיזהר: אנשים שאתם תכירו בתקופה הזאת אינם המתאימים להיות הנפש התאומה או מה שאתם מחפשים. צריך לחכות עד אתם פוגשים את האדם הנכון.
בריאות: הכל בסדר עם הבריאות וכאבים שסבלתם מהם לאחרונה לאט, לאט נרגעים.

 

מזל סרטן
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו ויעזרו לכם להגשים את השאיפות. אל תהססו להסתכל על הדברים בגדול, ואפילו לקחת סיכונים: הסיכויים הם טובים.
אהבה: אווירה טובה בחיי המשפחה: יהיו הרבה פעילויות כפיות ומרגיעות. אלה שלא נשואו יזכו בהרפתקאות רבות, וחיים את החיים עם שמחה ואמונה. תהיה הזדמנות נהדרת לפגוש את האדם שיגרום להם לחשוב על נישואים.
בריאות: אתם לא יכולים להתלונן מכלום במהלך תקופה זו. במיוחד אם לא תעשו דברים קיצוניים.

 

מזל אריה
במישור המקצועי אתם תהיו מלאי מוטיבציה, עקב הנוכחות של כוכבי לכת רבים שיעזור לכם למצוא רעיונות עבור עתיד טוב. לפי הורוסקופ שבועי רצוי להשיג את היתרון של העצמאות ושל האחריות, אפילו אם זה יהיה קצת יותר קשה.
אהבה: תקשורת, בחיי הנישואין יכולה להרגיע את המצב. לרווקים קשה מאד עם הבדידות. . אבל לא חייבים להיות מיואשים, כי ונוס יכול לגרום לכך תפגשו את האדם שאתם מחפשים זמן רב.
בריאות: עם פלוטו ויופיטר בסביבה, אתם חזקים כמו סלע והכל יהיה בסדר, אם לא תגזימו עם האוכל או עם השתייה.

 

מזל בתולה
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מתקדמים צעד אחר צעד, עם משמעת קפדנית, עבודה קשה והתמדה. . זה היתרון הגדול שלכם וכך תקבלו את התגמולים שאתם רוצים.
אהבה: מרקורי מפעיל השפעה חיובית בחיי הנישואין ותזכו לשלווה ושקט. הלא נשואים יכולים ליהנות תחת ההשפעה של השמש, מרגעים של אושר ומרומן ללא עננים. השמש מבטיחה דברים נהדרים ויופיטר יזכיר להם על נישואין.
בריאות: בריאות טובה, אבל מי שיודע שהגזים עם האוכל רצוי לבצע בדיקת כולסטרול.

 

מזל מאזניים
נתמכים היטב על ידי פלוטו במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר ויותר בעצמכם, ומסוגלים לעבוד בתנופה. תהיה לכם נחישות והחלטיות. התוצאה? הקריירה שלכם תתקדם במהירות.
אהבה: השמש, לפי הורוסקופ שבועי, מביאה את החיי הנישואין בעדיפות הראשונה, כך ששום דבר לא יפריע למערכת היחסים. הרווקים חברותיים מאד, וזה דבר טוב. יוצאים הרבה ויקבלו הזדמנות ליצור קשר מבטיח מאוד. זה אפשרי שידידות גרידא, תהפוך לאינטימי יותר.
בריאות: אתם בכושר פיזי טוב וטונוס מדהים. אלה שסבלו מהפרעות נשימה מרגישים הקלה.

 

מזל עקרב
במשרד, במפעל, או בכל מקום עבודה, ילך לכם מצוין. אתם יכולים לפתור את הבעיות מהר יותר מאשר כל אחד אחר. זה היתרון עבור התדמית שלכם! אבל צריך להיזהר, כי יש מאלה מקנא: כמה מהעמיתים יכולים לחשוב על איך "לנטרל" אתכם עם שיטות לא-כל כך מכובדות!
אהבה: בתוך חיי הנישואים נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום: בידור, ספורט, טיולים. . בראבו! אלה שלא נשואו יש לנצל את החופש שלהם, והם לא חושבים על נישואים. עם כל ההתנגדות שלהם, בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, לא לנצל יותר מדי את האנרגיה שלכם. לנוח, לישון 7-8 שעות בלילה, לשמור על רמת המתח והעצבנות.

 

מזל קשת
על פי הורוסקופ שבועי, השמש מאפשרת להפיק תועלת והקלות בחיים המקצועיים. אבל כוכב שבתאי לא כל כך נדיב: יש מספיק עבודה, אבל פחות מתגמלת.
אהבה: חיי הנישואין הם נהדרים, תחת חסות של הכוכבים. אלה שלא נשואו מנצלים כל ההזדמנות שבדרך ולא רוצים להסתבך בנישואין בכל מחיר, כי הם נשבעו להיות חופשים. אבל, אבוי, הם יכירו משהוא השבוע ולא ירגישו את השינוי בגישה שלהם.
בריאות: הגוף שלכם מגן על עצמו קשה יותר: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אבל המורל הוא טוב ומי שהיה חולה מתושש מהר יותר.

 

מזל גדי
אתם לא אוהבים את השינויים, אלא רק אם אתם מחליטים על כך! זה לא המקרה… אתם מקבלים יותר מדי ההצעות כדי שתוכלו להישאר בשלטה על המצב. בסך הכל, השינויים האלה יביאו יותר יתרונות מאשר חסרונות. אז תאמצו אותם תתחילו לעבוד!
אהבה: בחיי הנישאים אין שום מאמץ גדול מדי, כדי להבטיח את היציבות של הנישואין. זה נחמד! אלה שלא נשואו נמשכים חזק לאלה שלא מסתכלים לכיוון להם; אבל ברגע ש"משיגים" אותם האנשים האלה, כבר לא מעוניינים! עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו אהבה…
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, השמש ויופיטר יעניקו לכם סיבולת וחיוניות. כמה זמן שני הכוכבים האלה אחראים על הבריאות שלכם אתם תהיו בסדר.

 

מזל דלי
מבחינת מקצועית, מספיק עם העיכובים והמכשולים שהיו בזמן האחרון. לאחר תקופה "קשה", וכעת אתם יכולים לנשום יותר חופשי. לפי הורוסקופ שבועי, צריך להיזהר שלא ליפול לצד השני והקיצוני ולפעול יותר מדי! זוהי הסכנה.
אהבה: בחיי הנישאים, לאחר תקופה של דאגות, היחסים בין בני הזוג משפרים באופן משמעותי. אלה שלא נשואו נהנים מהחופש לעוף מפרח לפרח. אבל לא להרבה זמן. פנינה נדירה תופיע ואז ייפרדו מהחופש!
בריאות: נהנים ממצב כללי טוב, אבל לאוראנוס השפעה לא טובה ומביא מעט עצבנות. אתם חייבים להירגע ולנוח.

 

מזל דגים
במישור המקצועי, אתם נחושים יותר מתמיד כדי לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם. אבל, זה לא הזמן להציג את עמכם כגיבורים היחידים בעבודה. זכרו שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: לפי הורוסקופ שבעי, מרקורי מאפשרת בתוך המשפחות דיונים מתורבתים עם בני הזוג, על מנת לחזק את יציבותו של המשפחה. אלה שלא נשואו מבזבזים הרבה זמן עם האהבה; אבל הם חייבים הרבה סבלנות, עד להופעת ה"הלם" שתגנוב את לבם ותשנה את חייהם.
בריאות: מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. די עם הקפה, תה שחור או טבק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות