הורוסקופ שבועי 31.01.14– 06.02.14

Ariesמזל טלה
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם, בקריירה .
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: לאחר ירידה קלה ברמת האנרגיה, מאדים, לפי אסטרולוגיה שבועית יעזור לחזור לעצמכם ולעשות כל מה שאתם רוצים.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, פרויקט שאתם קשורים אליו, בסופו של דבר, רואה אור היום. זה נכון שאתה נתת תנופה חזקה כדי לראותו מתבצע. אתה יודע טוב לארגן את הזמן יש לך רצון חזק להפגין את היכולות שלך. אתה עושה את כל המאמץ הדרוש, מבלי לבזבז זמן וללא צורך להישען על אחרים.
באהבה: בתוך המשפחה נמצאים בדילמה: יציבות זוגית או רצון בהרפתקאות חדשות? הדילמה הכוזבת ולא בריא, תגרום אירועים כמו מריבות ונזיפות. אז, שימו לב לכיף המשפחתי! אם אתם אלה שלא נשואים מחפשים זוג, לא לסרב שום הזמנה, להכיר משהו חדש. פגישה מכריעה יכולה להתרחש בנסיבות אלה, במיוחד לקראת סוף השבוע.
בריאות: היא טובה בדרך כלל, למרות מצב רוח די מדוכדך….

Geminiמזל תאומים
התצורה של הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית תדחוף אתכם לעשות יותר במישור המקצועי ולנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להתקדם בקריירה. אל תהססו לנקוט בכל הצעדים למשוך את האהדה ותמיכה מצד הסובבים אתכם.
אהבה: אנשי המשפחה יקבלו חסות, לפי תחזית אסטרולוגית מכוכבי הלכת וייהנו מהרמוניה. ללא נשואים יש חיים סנטימנטאליים עשירים ומעבר לזה. יש להם קסם מיוחד השבוע. תנו לעצמכם להתפתות ולטעום את שמחת החיים ואת האהבה.
בריאות: ההשפעה של הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי היא חיובית. יש לכם אנרגיה, חיוניות, אך תמשיכו ליהנות במידה מהכל.

Cancerמזל סרטן
מאדים נמצא בזווית חיובית בשמיים ומשפיע לטובת החיים המקצועיים. אתם בצדק שאפתניים, אבל יש לוותר על הפרויקטים שהם מעבר ליכולותיכם או שיש להם סיכוי שיכשלו מההתחלה.
אהבה: היחסים בין בני הזוג הנשואים הם מלאי רוך וחום. הרווקים נמצאים בתקופה סוערת: עדיף לא לקחת על עצמם ההתחייבויות רציניות, כדי לא לסבול מאכזבות. הם רוצים שינוי, אבל עדיין לא מוכנים לזה. עדיף יהיה לחכות קצת…
בריאות: טובה, אבל המניעה היא אמה של הבריאות.

 

Leoמזל אריה
בתחום המקצועי הדברים נראים טוב. על פי הורוסקופ שבועי אתם תעזבו כרגע את העיסוקים הנוכחיים, על מנת להתמודד עם ההחלטות גדולות וחשובות לעתיד. זה נראה שכמה בעיות הן בלתי פתירות, אבל אתם תהיו ממוקדים, ותצליחו להתגבר על הקשיים האלה ותגיעו להצלחה מלאה.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי תחזית אסטרולוגית יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית יש לתחזק אותה עם רוגע ותזונה בריאה.

Virgoמזל בתולה
במישור המקצועי יש לכם פרויקטים וקשרים שימושיים. שבתאי מקל, ובכן יהיו לכם הישגים חשובים. נצלו את היתרונות כי יש לכם קשרים חזקים, ממוקמים היטב, אשר יקלו על ההצלחה.
אהבה: זאת תקופה של רגיעה בין בני הזוג הנישואים ובנוסף, מלאה חושניות. עבור הרווקים במקרים מסוימים, מי שמתאים לרצונות שלכם, לא פנוי כך שאו תוותרו או שתצטרכו לעשות פשרות .
בריאות: עליכם לשמור בפני ההשפעה הנפשעת של נפטון ולעמוד על המשמר כדי למנוע את הסיכון לתאונות.

Libraמזל מאזניים
יש נסיבות הקיימות במישור המקצועית המאפשרות קידום הקריירה או בעבודה בכלל. אתם תהיו יותר לפי תחזית אסטרולוגית יותר נחושים ולא תתנו לדברים הקטנים להפריע לעבודה וכך כל דבר שתעשו יהיה יעיל יותר.
אהבה: לאנשי המשפחה יהיו חיים ללא אירועים מיוחדים. למי שלא נשואי, לפי תחזית אסטרולוגית תחת חסותו של ונוס, האהבה תהיה הצד החזק בחייהם. יש להם קסם ויצליחו להפוך לאספנים של לבבות.
בריאות: הבריאות שלכם תהיה טובה, לפי הורוסקופ שבועי,  אם תשמרו על שלושה ארוחות ביום ועל האופטימיות.

Scorpioמזל עקרב
תוכלו להתקדם במישור המקצועי, כי אתם, לפי אסטרולוגיה שבועית תהיו מלאי רעיונות בונות ותהינו מתמיכה של קשרים שימושיים עבור הקריירה. יהיו גם הזדמנויות רבות, אשר עליכם לנצל. שימו לב, אתם יכול להרוס את הכל אם תקפצו מעל הפופיק.
אהבה: במשפחה זוגות יעמדו בפני השגרה וגילוי מחדש של השמחה של תחילת הקשר. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית מבחינת הבריאות אתם צריכים להיות זהירים, כי גופכם די חלש. אם אתם עושים ספורט לא להתאמץ יותר מדי.

Sagittariusמזל קשת
הדברים במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו פשוטים. אבל, אתם צריכים להיזהר להיות מעורבים בסכסוכים עם כמה אנשים בסביבה המקצועית. במקרה של כוח עליון, יש להימנע מוויכוחים סותרים. אתם יכולים לשחק את התפקיד של המתווך.
אהבה: ונוס משפיע לטובה על חיי הנישואין של מזל זה. ארוחת ערב רומנטית זה כל מה אתם צריכים. הלא נשואים יחיו את הנס של האהבה: מעריכים את החיוביות של החיים ורואים הכל בוורוד. חיים את האהבה ברמה הגבוהה ביותר, דבר שלא קורה כל יום.
בריאות: עם יופיטר ופלוטו בזווית טובה הדינאמיות לא חסרה לכם. לשים לב שיש נטייה להגזים עם המזון או עם סקס, דבר שגורם לעייפות. תהיו הגיוניים!

Capricornusמזל גדי
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי יש בלבול: אתם יכולים לשכוח דברים חשובים. באותה מידה חייבים לשים לב על אחרים, כדי למנוע אי הבנות.
אהבה: החושניות משתלטת על הזוגות הנישואים. הרווקים עשויים למצוא אהבה אידיאלית אודות לנוגה, אבל זה דורש זמן וסבלנות פגישות.
בריאות: התקופה מועילה מאד: מבחינה הפיזית ונפשית. הבריאות שלכם היא מברזל!

Aquariusמזל דלי
ברמה המקצועית, על פי הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו ויעזרו לכם להגשים את השאיפות. אל תהססו להסתכל על הדברים בגדול, ואפילו לקחת סיכונים: הסיכויים הם טובים.
אהבה: אווירה טובה בחיי המשפחה: יהיו הרבה פעילויות כפיות ומרגיעות. אלה שלא נשואו יזכו בהרפתקאות רבות, וחיים את החיים עם שמחה ואמונה. תהיה הזדמנות נהדרת לפגוש את האדם שיגרום להם לחשוב על נישואים.
בריאות: אתם לא יכולים להתלונן מכלום במהלך תקופה זו. במיוחד אם לא תעשו דברים קיצוניים.

Piscesמזל דגים
הכוכבים יעודדו אתכם לרצות להצליח ומצד שני, אתם לא מחפשים תהילה קצרת ימים. אתם, לפי הורוסקופ שבועי, תשקיעו בעבודה כוח יוצא דופן, ולא תבזבזו שום מאמץ כדי להגיע למטרה. אתם מתמקדים במטרתכם בעקשנות ואתם תצליחו!
אהבה: חיי הנישואין של יכולים להיות מגוונים: חלקם קרובים פרידה, לאחרים יש קשיים בחיים המיניים או בעיות אחרות.
אולם, אירועים בלתי צפויים, יכולים לבוא ולתקן את המצב. אלה שלא נשואו לא צריכים להתבלבל בין רצונותיהם לבין המציאות, כי סביר להניח שקשר בתקופה הזאת יביא יותר אכזבות מאשר אושר.
בריאות: מאדים משפיע לטובה על בריאותכם: לא יחסר דינאמיות והתלהבות. אבל להיזהר כי אוראנוס, יכול לגרום לעצבנית ולרגישות.