מזל גדי הורוסקופ שבועי 15.11.19

Post iconהשבוע, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מתבקשים לעשות את השינויים שאתם תכננתם במשך זמן מה שהם על קשורים לעתידכם. הכוכבים הם לטובתכם ויעזרו לתכנן את הצעדים הבאים בזהירות, אך זהירות לגורמים השליליים האפשריים. תתקדמו בסדרי עדיפויות ריאליים כי אתם יכולים לגלות שהמצב הוא לכזה בדיוק. חשוב לדעת איפה אתם עומדים באמת. אל תיכנס לעימות עם האנשים הקרובים אליכם, לשמור על רוגע ולהיות גמישים.

קריירה וכסף
במקום העבודה אתם יכולים לצפות לדרישות יותר ויותר גבוהות וגם לקצב עבודה אשר גדל בעקביות. זאת לא סיבה לפחד כי לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מוכנים לעמוד בכל קריאת תגר ואפילו תקבלו שבחים מכולם.

אהבה וזוגיות
הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה מלאת הרמוניה. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי אשר מעניק להם אינטואיציה ויכולת לקבל החלטות אסטרטגיות טובות. הם יהיו יותר פתוחים עם האדם אשר הם אוהבים ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם בחזרה.

המצב הבריאותי
קשה מאוד לאבחן את הגוף שלכם מכיוון שהוא דינמי והמצב הבריאותי שלכם חווה עליות ומורדות. אך על פי כל התחזיות אם תצליחו לשמור על כושר גופני אתם בהחלט יכולים לתפקד בצורה מעולה ומיטבית.


עמוד זה נצפה ע"י 667 גולשים